Moderator: Lizzy
eelke schreef:Ja en juist in de auto springen is voor zijn achterpoot het zwaarst. Dit weekend maar eens aan de knutsel.Daarom heeft een trap dan ook niet zoveel nut als hij daarcdan alsnog overheen springt
eelke schreef:Gelukkig zagen we het op tijd en blijf het een plekje ter grootte van een 5 cent munt, en is het niet echt gaan ontsteken. Fieuw.Gelukkig dat het mee valt met de hotspot!
Verder, geen peil op te trekken. Gisteren liep hij echt rot...en dan vandaag voor het eerst zonder pijnstillers, weer beter dan gisteren. Schiet mij maar lek.
Vanaf morgen zouden we 4 x 20 min gaan lopen. Vandaag lopen we ook maar 4 x, ik denk sowieso dat dat beter is. 5 x betekend om de 3 - 3,5 uur lopen, soms zelfs om de 2 uur en volgens mij kan hij er dan niet genoeg van herstellen. En dan kijken we per keer wel even of we dan 10 - 15 of 20 min lopen. Maar ik zie ons volgende week nog niet starten met 3 x een half uur hoor...
Kaela schreef:Gelukkig dat het mee valt met de hotspot!Ja dat was iets te vroeg gejuigd wel... nog echt een paar dagen goed opletten, want hij heeft er vanmiddag toch weer even aangezeten.
Ik denk dat je met jou observatie best zelf een inschatting kan maken van wanneer je de volgende stap maakt. Het zal heus niet op een dag of twee aankomen, dus als je gevoel zegt dat 4*20 minuten beter is dan 3*30 minuten, dan zou ik geen haast maken met de overstap.