-Annemarie- schreef:Het moest verboden worden, van de trap vallen!Ja arme hond! Ze brak haar ribben

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Het moest verboden worden, van de trap vallen!Ja arme hond! Ze brak haar ribben
eelke schreef:Ja arme hond! Ze brak haar ribbenAu!
-Annemarie- schreef:Au!Dappere Moyra! Kun je nagaan hoe gevaarlijk muizen wel niet zijn!![]()
Ik had een zwaar gekneusd stuitje toen ik van de trap viel. En Moyra schrok niet eens.
eelke schreef:Dappere Moyra! Kun je nagaan hoe gevaarlijk muizen wel niet zijn!Dat is echt wel sneu. Maar goed om te horen dat ze nog zelfstandig kunnen wonen.
Ja dat was wel sneu. Ze hadden pas de volgende ochtend besloten dat het niet ging en de ambulance gebeld. Ik hoorde haar kermen van de pijn toen ze daarin werd gezet.
Mijn jongste buurman is 76. De buurvrouw is ouder, en de buurman die bij haar woont nog ouder.
Maar gelukkig is het wel goed gekomen. Ze zijn ook allemaal nog zelfstandig en aan het auto rijden enzo.
-Annemarie- schreef:Dat is echt wel sneu. Maar goed om te horen dat ze nog zelfstandig kunnen wonen.
koekje schreef:Vera en ik hadden vanmiddag twee roze speldjes in meneer z'n haar gedaan. Helaas voelde hij nog net even aan z'n hoofd voordat hij weer de deur uitgingWat jammer dat 'ie nog aan z'n haar voelde![]()
Toen ik net Vera uit haar dutje ging wakker maken, zette ik een concertregistratie van Jack White op. En toen had ik een springende peuter
jasmijn schreef:Sinds de bevalling heb ik nog raarder dromen dan ik al hadSerieus? Ik heb ook altijd van die rare dromen, eerlijk waaren dat zegt wat want mijn dromen zijn normaal echt al mega vreemd
![]()
Net gedroomd van een gemeente instantie wat onder water gebouwd was en waar je met een soort achtbaan karretje doorheen moest rijden![]()
Was echt super mooi maar ook rete vreemd, toen ik ook nog honden brokken en zout voor mijn afspraak mee moest nemen en er mensen hun honden uit lieten op een druk gebruikt spoor waar ik de trein moest pakken was de verwarring compleet![]()
![]()
Soms wou ik dat ik mijn dromen kom opnemen, ze zijn echt heel raar en intersant