Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
-Annemarie- schreef:Au! :(

Ik had een zwaar gekneusd stuitje toen ik van de trap viel. En Moyra schrok niet eens. :o
Dappere Moyra! Kun je nagaan hoe gevaarlijk muizen wel niet zijn!

Ja dat was wel sneu. Ze hadden pas de volgende ochtend besloten dat het niet ging en de ambulance gebeld. Ik hoorde haar kermen van de pijn toen ze daarin werd gezet.
Mijn jongste buurman is 76. De buurvrouw is ouder, en de buurman die bij haar woont nog ouder.

Maar gelukkig is het wel goed gekomen. Ze zijn ook allemaal nog zelfstandig en aan het auto rijden enzo.
Door -Annemarie-
eelke schreef:Dappere Moyra! Kun je nagaan hoe gevaarlijk muizen wel niet zijn!

Ja dat was wel sneu. Ze hadden pas de volgende ochtend besloten dat het niet ging en de ambulance gebeld. Ik hoorde haar kermen van de pijn toen ze daarin werd gezet.
Mijn jongste buurman is 76. De buurvrouw is ouder, en de buurman die bij haar woont nog ouder.

Maar gelukkig is het wel goed gekomen. Ze zijn ook allemaal nog zelfstandig en aan het auto rijden enzo.
Dat is echt wel sneu. Maar goed om te horen dat ze nog zelfstandig kunnen wonen. :)
Door eelke
-Annemarie- schreef:Dat is echt wel sneu. Maar goed om te horen dat ze nog zelfstandig kunnen wonen. :)

Ja het vergrijst hier wel ;) samen met nog 1 ander gezin zijn wij de enige van de hele rij die nog werken geloof ik.
Door - pien -
koekje schreef:Vera en ik hadden vanmiddag twee roze speldjes in meneer z'n haar gedaan. Helaas voelde hij nog net even aan z'n hoofd voordat hij weer de deur uitging :(

Toen ik net Vera uit haar dutje ging wakker maken, zette ik een concertregistratie van Jack White op. En toen had ik een springende peuter :cool:
Wat jammer dat 'ie nog aan z'n haar voelde ;D
Door - pien -
jasmijn schreef:Sinds de bevalling heb ik nog raarder dromen dan ik al had :o en dat zegt wat want mijn dromen zijn normaal echt al mega vreemd :biggrin2:

Net gedroomd van een gemeente instantie wat onder water gebouwd was en waar je met een soort achtbaan karretje doorheen moest rijden :o
Was echt super mooi maar ook rete vreemd, toen ik ook nog honden brokken en zout voor mijn afspraak mee moest nemen en er mensen hun honden uit lieten op een druk gebruikt spoor waar ik de trein moest pakken was de verwarring compleet :o :biggrin2:

Soms wou ik dat ik mijn dromen kom opnemen, ze zijn echt heel raar en intersant :biggrin2:
Serieus? Ik heb ook altijd van die rare dromen, eerlijk waar ;D
Zou het aan onze aparte :crazy2: hersens liggen :biggrin2:
Door jasmijn
Ja ik denk het wel :biggrin2:
Ik vind het wel fijn, verveel me nooit in mijn slaap :D

Veder heb ik vandaag een plak baby, in de box of co-sleeper liggen is stom >:(
Ze wil de helen tijd bij me zijn en heel vaak drinken :)
Heel lief en schattig en zo maar mama moet soms wel even iets doe waarbij een baby vast houden echt even niet gaat zo als naar de wc en koken :-\
Net wel braaf met één hand gegeten want mevrouw vond het niet leuk om alleen in de box te liggen :( ze moest heel hard huilen :'(

Nu ligt ze weer heerlijk tiet te sabbelen :smitten:
Hoop wel dat ze vannacht wel wilt slapen en niet de helen tijd schattige baby geluidjes blijft maken zo als afgelopen nacht, want ook schattige baby geluidjes kunnen je goed wakker houden ::)
Door eelke
Ik heb een rondje action, ah, en dogmeat gedaan, pfoe! Wij hebben voor de komende 3 dagen eten, de honden voor de komende weken, en ik heb nieuwe sokken. En pedaalemmerzakjes, poepzakjes (eigenlijk luierzakjes, maar erg handig voor poep) nieuwe wollen inlegzooltjes, en nog wat prul. En een katoenen jumpsuit. Ik denk erg geschikt voor lekker warm op de bank, maar hij ziet er gewoon uit als een joggingsbroek en heeft een neutrale kleur, dus ik kan er sochtends en savonds ook wel mee de honden in uit laten, vind ik.

En nu ben ik aan het twijfelen of ik wat voor mijn werk ga doen of dat ik dat lekker uitstel tot morgen, want ik moet vanavond ook al extra werken.
Door dinky89
Hartkleppen getest. Met verhuizing braaf de koel/vriescombinatie naar boven getild en 24 uur uit laten staan. Aanzetten, lampjes gaan aan, hij zegt poef en doet niets meer :o in ander contact van de stekkerdoos, nog niets. Contact nummer 3, ook niets. Dus ik sta al vloekend in de keuken en vrees het ergste. H komt met het lumineuze idee dat het aan stekkerdoos kan liggen omdat de aardingspinnen niet goed leken. Andere stekkerdoos gezocht, stekker erin en de koelkast deed het :D daarna volgende uitdaging was contactdoos op juiste plek krijgen want de oude zat ergens achter de keukenkasten in contact. Uiteindelijk ook gelukt :) naar de koelbox waar de kvv van dinky in was gedaan. Helaas bleek hij niet aangesloten en alles grotendeels ontdooit :( stuk of 8 rollen alroda weg kunnen gooien :-\
Straks nog even langs opslag om die leeg te halen, daarna auto maar weer terugbrengen en fietsen ophalen bij oude huis.
Door Kim_S
Hier ook hartkleppentest.
Pupje liep vanochtend een wespennest in :-X

En die krengen kropen meteen zijn vacht in en lieten niet meer los. Hij gilde het uit :'(
Ik kon ze door zijn lange vacht niet zien, dus wist niet of het er 2 of 20 waren. Af en toe had er eentje genoeg van en vloog dan weg, ik vond het vreselijk dat ik hem niet goed kon helpen... Ben zelf ook gestoken toen ik wilde kijken of er nog meer zaten.

Toen ik er echt geen meer zag, en manlief intussen ook thuis was, hebben we hem met azijn gewassen. Dat hielp wel wat, maar man wat was hij geschrokken... En ik ook :(

Hij lijkt geen reactie te krijgen, heeft geen zwellingen in ieder geval. Hij heeft wel pijn / jeuk, zit wat te krabbelen en te bijten. En nu ligt ie te slapen, het arme ding :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door