Moderator: Lizzy
tt-tjes schreef:Hoe is het met Oscar??Lief dat je aan ons denkt!
Kaela schreef:Ik wil geen alternatieve spullen meer geven. Allereerst reageert Oscar er vaak niet goed op en ten tweede vind ik dat hij genoeg krijgt. Lees voor de grap dit topic maar eens door en tel bij elkaar op wat ik allemaal nog zou kunnen proberen. En als je dan ziet wat er al op ons aanrecht staat. Nee, hij krijgt al zoveel, het houdt een keer op met meer middelen.Je hebt groot gelijk. Hier staat ook een mandje vol met supplementen en medicijnen op het aanrecht.
Daarnaast is de kans nu heel groot dat de prostaat de oorzaak is en daar doet die olie niets aan. Als ik voor nóg meer medicatie kies, dan voor iets wat zo gericht mogelijk de oorzaak aanpakt.
Kaela schreef:Dank je Hope!Serieus? Ik bestel morgen direct nieuwe. Sterkte met Oscar zijn prostaat.
Ik kreeg overigens ook nog een hartverzakking. Een andere klant vroeg naar trocoxil en kreeg te horen dat het op was. Ooooooh my god!!!!! De fabriek is nog steeds niet weer aan het produceren. Nou bleken er bepaalde doseringen op te zijn. Ook die van Oscar, maar we hebben een andere dosering mee en dat is aan te passen naar de gewenste dosering. Ik heb maar gelijk voor 5 maanden mee genomen (kaching! laat de euries maar rollen!). Hopelijk is de fabriek dan eindelijk wel weer up and running!
kira schreef:Serieus? Ik bestel morgen direct nieuwe. Sterkte met Oscar zijn prostaat.Slim. De verwachting is wel dat de productie snel weer zal starten, maar ja een maand meer minder is voor ën fabriek niets, maar voor mijn mannetje alles.
Kaela schreef:Vandaag bij de dierenarts geweest en overlegd.Ben ff de naam kwijt van die kuur, die heeft Balou ook gehad voor zijn prostaat. Dit werkte echt binnen no time en qua gedrag merkte ik niet aan hem. Nu zal dat niet te vergelijken zijn met Oscar denk ik.
Hij moet een kuur van 7 dagen en daarna is het afwachten wat er gebeurd. De klachten zouden vrij vlot weg moeten gaan, maar hoe snel het terug komt is niet te voorspellen.
tt-tjes schreef:Ben ff de naam kwijt van die kuur, die heeft Balou ook gehad voor zijn prostaat. Dit werkte echt binnen no time en qua gedrag merkte ik niet aan hem. Nu zal dat niet te vergelijken zijn met Oscar denk ik.