Ik kan me goed voorstellen in wat voor een impact dit heeft op Joep, maar ook op jou en je partner. Ik ga duimen dat het toch uiteindelijk allemaal goed komt met hem en dat dit gewoon domme pech en toeval is.

Moderator: Lizzy
Martine-Tom schreef:Van honden ken ik het niet, maar zelf met regelmaat pezen blessures gehad. En dat gaat idd heel erg op en af in het herstel. Ik kan het nog beredeneren en zelf bedenken wat handig is om wel en niet te doen, maar een hond kan dat natuurlijk niet. Wat ik zie en lees komt op mij in elk geval als normaal over.Ja, op zich wel, maar ik til hem zeg maar niet zo simpel in en uit de auto, en of het erin en uit springen/klimmen, dan afweegt tegen het voordeel van de therapie...
Zou aquatherpie geen idee zijn?
eelke schreef:Ja, op zich wel, maar ik til hem zeg maar niet zo simpel in en uit de auto, en of het erin en uit springen/klimmen, dan afweegt tegen het voordeel van de therapie...Dat kan ik vanaf hier lastig beoordelen. Ik weet wel dat het heel goed werkt om onbelast te lopen. Had je trouwens geen loopplank voor de oto?
Hope schreef:Vergeet ook niet de mogelijkheid dat er pijnherinneringen spelen bij het lopen. Dat hij nog niet geheel loopt zoals je zou willen omdat hij in zijn kop denkt "dat kan ik niet, dat doet auw".Klopt en dat is een van de dingen waar aquatherapie heel goed in is. Dan leren ze dat ze het wel weer kunnen. Door de loopband wordt de paslengte meer voor ze bepaald en dan merken ze van he, ik kan dit weer en het doet geen pijn.
Ik zeg niet dat het dat is, maar het is een mogelijkheid.