Hanny schreef:Eelke, ik heb toen dit aan de orde was, alleen gedacht. Kan dit allemaal wel? Ik heb gelukkig geen ervaring met dit soort problemen, zonodig zou ik terug kunnen vallen op artsen, die ik vertrouw.
Ik had me zeker meer willen oriënteren, maar misschien was daar de tijd niet voor.
Overigens ben ik niet direkt tegen inslapen als iets vrijwel niet kan genezen.
Voor nu, gewoon doorgaan en als hij niet wil lopen dan maar een keertje minder. Je bent er zelf ook nog, het moet toch geen obsessie worden.
Misschien lukt het om iets meer met Joep te doen, per slot van rekening mankeert die niets aan zijn poten.
Ik vind het zeker positief, als hij 's morgens goed loopt, dus het kan wel. Jammer, als het nog niet iedere keer zo gaat, maar het kan wel. Houd je daar maar aan vast, iets anders is er toch niet.
Hanny
Dank je Hanny. Het lijkt me toch dat zo'n arts denkt dat het allemaal wel kan. Daar probeer ik dan toch maar op te vertrouwen. Hoewel dat moeilijk is als je 4 x zo veel voor een vetranquil betaald...

waar gaat het dan om he? Dat vergroot het vertrouwen ook niet.
Maar, dat schreef ik al ergens heel aan het begin, pezen hebben lang de tijd nodig. Daarnet liep hij al weer veel beter.
Joep mankeert zeker niks aan zijn poten, maar die wordt nu hartstikke hyper als hij het bos ziet (kennen jullie de zondagochtend labradors en jack russels?). Loopt ook niet fijn. Komt weer wel. Maar het duurt allemaal wel lang, en ik vind het echt wel moeilijk, merk ik nu.
Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet eerst alle opties duidelijk heb doorgesproken en een paar dagen bedenktijd had gevraagd. Maar ik werd nogal overvallen, mijn hond werd onder narcose gebracht, en ik ben ontzettend mijn best aan het doen geweest daar om niet te huilen...

had ik beter wel kunnen doen zodat ik daarna tenminste assertief mijn vragen had kunnen stellen.
Potverdorie, zo'n operatie had misschien maar 1000,- gekost, en een narcose. Dat was mijn reden om het niet te doen. Daarna blijk ik sowieso al meervoud van dat bedrag kwijt te zijn, meerdere keren narcose, en alsnog geen zekerheid.
Ik kwam er gisteren ook achter dat mijn vriend het verschil tussen draf en stap niet ziet. Dat is voor de belasting van zo'n pees enorm! Daar baal ik dan ook weer van...
Ik wil gewoon mijn beer nog niet kwijt, hij is verdorie 5