Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
MarijeEnBoomer schreef:Zag hem van de week al langskomen. Houdt z'n hoofdje altijd schuin ...
Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht... :-\ nou ja, ik wel te beoordelend zijn, maar ik snap het niet hoor, mijn pups van 8 weken hield ik geen seconde uit het oog, zeker buiten niet, die lopen in 7 sloten tegelijk.
Door Martine-Tom
eelke schreef:Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht... :-\ nou ja, ik wel te beoordelend zijn, maar ik snap het niet hoor, mijn pups van 8 weken hield ik geen seconde uit het oog, zeker buiten niet, die lopen in 7 sloten tegelijk.
Bij mij kwam er 1 voorbij die uit een auto gejumpt was en dat had ze niet door dus is weggereden....vraag me ook al af hoe je dat voor elkaar krijgt....
Door eelke
Martine-Tom schreef:Bij mij kwam er 1 voorbij die uit een auto gejumpt was en dat had ze niet door dus is weggereden....vraag me ook al af hoe je dat voor elkaar krijgt....
Nou ja, er is altijd wat te verzinnen natuurlijk (in geval van de pup, er pleurt binnen een kind van de trap ofzo dus dan heb je ook even je aandacht er niet bij...)
Maar toch...
Door Martine-Tom
eelke schreef:Nou ja, er is altijd wat te verzinnen natuurlijk (in geval van de pup, er pleurt binnen een kind van de trap ofzo dus dan heb je ook even je aandacht er niet bij...)
Maar toch...
Dit was na een wandeling op de parkeerplaats...
eelke schreef:Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht... :-\ nou ja, ik wel te beoordelend zijn, maar ik snap het niet hoor, mijn pups van 8 weken hield ik geen seconde uit het oog, zeker buiten niet, die lopen in 7 sloten tegelijk.
Voor rashonden wel. Dit is vast een lookalike ;)
Door koekje
Verjaardag geweest. Nu heb ik een punthoofd en een overprikkeld kind. Volgend weekend zelfs 2 verjaardagen. Waarvan er 1 in een krijspaleis is en 1 in Amsterdam.
Kijken hoe groot de punt van mnhoofd gaat worden :P
Door Mieke L.
Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorven :'( Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden :'( Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorven :'( Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden :'( Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.
Wat vreselijk verdrietig zeg. :'( :'(
Heel veel sterkte voor jullie. :-*
Door Angelique
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorven :'( Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden :'( Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.

Ach jee, wat een schok en wat een groot verdriet. Heel veel sterkte voor jou en je zus. :'( :-*
Door koekje
Veel sterkte voor jullie, Mieke :-*
Voor het hondje misschien een prettige manier om te gaan (lekker in je mandje gaan liggen om per ongeluk zo floeps weg te glijden), voor de achterblijvers erg schrikken en plotseling :'(
Door eelke
Haha, ik had mail van Greetz;
Het kan zijn dat je vandaag een mail ontvangen hebt waarin wij jouw mening vragen. Deze mail was helaas niet voor jou bedoeld.

Onze oprechte excuses hiervoor!

Maar wat nou als je dat eerdere mailtje niet gekregen hebt? Dan is bovenstaande juist weer onterecht verstuurd. Krijg je daar dan ook weer een mailtje voor?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door