MarijeEnBoomer schreef:Zag hem van de week al langskomen. Houdt z'n hoofdje altijd schuin ...Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef:Zag hem van de week al langskomen. Houdt z'n hoofdje altijd schuin ...Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht...
eelke schreef:Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht...Bij mij kwam er 1 voorbij die uit een auto gejumpt was en dat had ze niet door dus is weggereden....vraag me ook al af hoe je dat voor elkaar krijgt....nou ja, ik wel te beoordelend zijn, maar ik snap het niet hoor, mijn pups van 8 weken hield ik geen seconde uit het oog, zeker buiten niet, die lopen in 7 sloten tegelijk.
Martine-Tom schreef:Bij mij kwam er 1 voorbij die uit een auto gejumpt was en dat had ze niet door dus is weggereden....vraag me ook al af hoe je dat voor elkaar krijgt....Nou ja, er is altijd wat te verzinnen natuurlijk (in geval van de pup, er pleurt binnen een kind van de trap ofzo dus dan heb je ook even je aandacht er niet bij...)
eelke schreef:Nou ja, er is altijd wat te verzinnen natuurlijk (in geval van de pup, er pleurt binnen een kind van de trap ofzo dus dan heb je ook even je aandacht er niet bij...)Dit was na een wandeling op de parkeerplaats...
Maar toch...
eelke schreef:Ja. Bijzonder ook, niet gechipt...da's toch verplicht...Voor rashonden wel. Dit is vast een lookalikenou ja, ik wel te beoordelend zijn, maar ik snap het niet hoor, mijn pups van 8 weken hield ik geen seconde uit het oog, zeker buiten niet, die lopen in 7 sloten tegelijk.
MarijeEnBoomer schreef:Voor rashonden wel. Dit is vast een lookalikeDe chipverplichting is niet alleen voor rashonden. Elke hond moet voor 7 weken leeftijd gechipt zijn
ChantalKrijn schreef:De chipverplichting is niet alleen voor rashonden. Elke hond moet voor 7 weken leeftijd gechipt zijnJa maar dat is niet te controleren en dus gebeurd het niet
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorvenWat vreselijk verdrietig zeg.Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden
Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorvenHij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden
Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.