Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Och jee toch, die laatste foro zie je pas goed hoe mager ze is.Ja, maar kan je geloven dat ik haar tuigje al een paar millimeter losser heb moeten maken? (tuigje staat op strak vanwege extreem ontsnappingsgevaar)
Wat fijn dat ze zich zo op haar gemak voelt!
Spikkelneus schreef:Ja, maar kan je geloven dat ik haar tuigje al een paar millimeter losser heb moeten maken? (tuigje staat op strak vanwege extreem ontsnappingsgevaar)Klinkt goed! Is ze zo bang, dat ze wil ontsnappen? Ik vind het tuig wat ze om heeft er wel heel comfortabel uit zien.
Na 6 maaltijden van ongeveer een halve kilo (in 3 dagen) is ze dus wel al gegroeid.
Hope schreef:Klinkt goed! Is ze zo bang, dat ze wil ontsnappen? Ik vind het tuig wat ze om heeft er wel heel comfortabel uit zien.Ja, het is een fijn tuigje: met een dikke voering en ook hele zachte banden zonder harde randjes voor onder haar borst en buik door. Echt belangrijk bij hond met een hele dunne huid en nauwelijks beharing. Hij drukt ook niet op haar uitstekende wervels en ribben. En ze kan goed hurken om te plassen en poepen zonder hij onder haar buik knelt. Ben er heel tevreden over!
Lekker eten, Nuria! Dat het tuig maar steeds opnieuw moet worden afgesteld!
Spikkelneus schreef:De hond die in de shelter niet te benaderen was en doodsbang was voor alles, dat is dezelfde die na 48 uur hier relaxt ligt te snurken en die met een vrolijk hoofd staat te eten en daarna om meer komt vragen. Wat een snelle transformatie. Trots op Nuria!Oh wat heerlijk , lekker rusten . Nu nog wat spek op de botjes . Maar dat komt vast goed
zurca schreef:Vandaag alweer 6 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen...
Vandaag nog maar 6 maanden geleden dat we je moesten laten gaan...
Lieve Tous ik wil je laten weten, we zijn je echt nog niet vergeten...
Siberienne schreef:Ach gos dat smoeltje
Maar op mijn verjaardag mag ik toch wel een stukje kaas???
Nee schat, echt niet
(((Voelt zich zo een bikkelharde baas...))))
fransbulletje schreef:Lekker genieten van de laatste zonnestraaltjes![]()
![]()
![]()
Fenixjuh schreef:Wat een prachtig afkoelplekje!!Die had ik gemist
Jacy is blij met iets lagere temperaturen, dat betekent bos
zurca schreef:Vandaag alweer 6 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen...
Vandaag nog maar 6 maanden geleden dat we je moesten laten gaan...
Lieve Tous ik wil je laten weten, we zijn je echt nog niet vergeten...