Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Spikkelneus
Ah, lieve Nelson! Hij ziet er echt zo lief uit als hij zo opgekruld ligt.

Ons mooie moment: Nuria´s eerste wandeling om het huis. Nog met een halsband en een veiligheidstuig en dubbele lijnen, maar het gaat prima. Ze loopt heel netjes mee. Op zondagochtend om 8.00 kom je nog niemand tegen dus perfect voor een eerste uitstapje!

Afbeelding
Door Spikkelneus
De hond die in de shelter niet te benaderen was en doodsbang was voor alles, dat is dezelfde die na 48 uur hier relaxt ligt te snurken en die met een vrolijk hoofd staat te eten en daarna om meer komt vragen. Wat een snelle transformatie. Trots op Nuria!

Afbeelding

Afbeelding
Door Spikkelneus
Hope schreef:Och jee toch, die laatste foro zie je pas goed hoe mager ze is.
Wat fijn dat ze zich zo op haar gemak voelt!
Ja, maar kan je geloven dat ik haar tuigje al een paar millimeter losser heb moeten maken? (tuigje staat op strak vanwege extreem ontsnappingsgevaar)
Na 6 maaltijden van ongeveer een halve kilo (3 kilo kvv in 3 dagen dus) is ze wel al gegroeid.
Laatst gewijzigd door Spikkelneus op ma 26 sep 2016, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hope
Spikkelneus schreef:Ja, maar kan je geloven dat ik haar tuigje al een paar millimeter losser heb moeten maken? (tuigje staat op strak vanwege extreem ontsnappingsgevaar)
Na 6 maaltijden van ongeveer een halve kilo (in 3 dagen) is ze dus wel al gegroeid.
Klinkt goed! Is ze zo bang, dat ze wil ontsnappen? Ik vind het tuig wat ze om heeft er wel heel comfortabel uit zien.

Lekker eten, Nuria! Dat het tuig maar steeds opnieuw moet worden afgesteld!
Door Spikkelneus
Hope schreef:Klinkt goed! Is ze zo bang, dat ze wil ontsnappen? Ik vind het tuig wat ze om heeft er wel heel comfortabel uit zien.

Lekker eten, Nuria! Dat het tuig maar steeds opnieuw moet worden afgesteld!
Ja, het is een fijn tuigje: met een dikke voering en ook hele zachte banden zonder harde randjes voor onder haar borst en buik door. Echt belangrijk bij hond met een hele dunne huid en nauwelijks beharing. Hij drukt ook niet op haar uitstekende wervels en ribben. En ze kan goed hurken om te plassen en poepen zonder hij onder haar buik knelt. Ben er heel tevreden over!
Door smulpaap
Spikkelneus schreef:De hond die in de shelter niet te benaderen was en doodsbang was voor alles, dat is dezelfde die na 48 uur hier relaxt ligt te snurken en die met een vrolijk hoofd staat te eten en daarna om meer komt vragen. Wat een snelle transformatie. Trots op Nuria!

Afbeelding

Afbeelding
Oh wat heerlijk , lekker rusten . Nu nog wat spek op de botjes . Maar dat komt vast goed :-* :-*
Door zurca
Vandaag alweer 6 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen...
Vandaag nog maar 6 maanden geleden dat we je moesten laten gaan...
Lieve Tous ik wil je laten weten, we zijn je echt nog niet vergeten...

Afbeelding
Door joel
zurca schreef:Vandaag alweer 6 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen...

Afbeelding
:bigarmhug:

@Spikkelneus, wat fijn dat Nuria haar plekje heeft gevonden. Ze ziet er mooi uit!!
Door smulpaap
Siberienne schreef:Afbeelding

Maar op mijn verjaardag mag ik toch wel een stukje kaas???

Nee schat, echt niet

(((Voelt zich zo een bikkelharde baas...))))
Ach gos dat smoeltje :biggrin2: :-*
En ja herkenbaar hoor , hier krijgen ze ook niets :biggrin2:
Door smulpaap
Fenixjuh schreef:Wat een prachtig afkoelplekje!!
Jacy is blij met iets lagere temperaturen, dat betekent bos ;D

Afbeelding
Die had ik gemist ;D ;D :biggrin2: Nou , in elk geval een tevreden hond :biggrin2:
Door rosmin
zurca schreef:Vandaag alweer 6 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen...

Afbeelding

:bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door