Oh en mijn water met gembersmaak van de aldi smaakt naar zeep. Bah.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Ik was net Zoë aan het uitlaten. Ik stond stil om haar te laten snuffelen en er vliegt een bij tegen mijn arm en steekt meteen. Zooo dat doet pijn zeg!! Ik ben het nu aan het koelen met een icepack.Een bij?? Die verliest zijn angel en gaat dan dood. De angel heeft weerhaakjes. Dus als je gestoken bent door een bij moet je die verwijderen. Bij een wesp gebeurt dat niet. Die hebben een angel zonder weerhaakjes.
Oh en mijn water met gembersmaak van de aldi smaakt naar zeep. Bah.![]()
Mandarijn schreef: Een bij?? Die verliest zijn angel en gaat dan dood. De angel heeft weerhaakjes. Dus als je gestoken bent door een bij moet je die verwijderen. Bij een wesp gebeurt dat niet. Die hebben een angel zonder weerhaakjes.Ja met angel. Dat ie dood gaat is zijn eigen schuld. Ik stond stil en deed niks. Hij vloog tegen mij aan.
hannabelgje schreef:Ja met angel. Dat ie dood gaat is zijn eigen schuld. Ik stond stil en deed niks. Hij vloog tegen mij aan.Heb je de angel kunnen verwijderen? Anders kan het gaan ontsteken.
Mandarijn schreef: Heb je de angel kunnen verwijderen? Anders kan het gaan ontsteken.Die was er meteen uit gelukkig. Zat niet heel vast dus die kon ik er meteen uitvegen. Beetje paniekreactie.
hannabelgje schreef: Die was er meteen uit gelukkig. Zat niet heel vast dus die kon ik er meteen uitvegen. Beetje paniekreactie.Heel logisch hoor zo'n paniekreactie!
rosmin schreef:Waarom is het zo heerlijk als hond zijnde om tijdens een rustige, heerlijk ontspannen wandeling de bosjes in te duiken en uitgebreid te gaan liggen rollen in een dode ree waar de maden al uitkomen... ?
En dt je dan tenminste een kwartier met de auto moet rijden om thuis te komen...?
Resultaat:
De auto is gepoetst/ ontsmet van binnen; alle hondenwas is gedaan; de douche is schoongeboend na het douchen van Roxy en mijzelf; de riemen zijn gewassen en mijn middag kan niet meer stuk