Moderator: Lizzy
geer schreef: Cursus hoe til je een Basset zonder de rug te krommen:geer, heb je tovallig ook nog een cursus achter de hand hoe een dober op te tillen van 40 kilo
Men neme een stevig laken, of een grote handdoek. Men knippe er vier gaten in, met plaatse de poten van de Basset in de gaten en met tille het laken op..
geer schreef: Nou...moet eigenlijk op dezelfde manier kunnen (als je het maar met z'n tweeen doet)... Het gaat erom dat die poten door het laken bungelen, en ze dus niet moeilijk kunnen gaan doen zodra ze boven de grond hangen.ja ok, maar hoe doe je het in godsnaam alleen, dat beest is inmiddels echt niet meer te tillen
Maar 't was maar even een Crea-bea ingeving hoor![]()
qyan schreef: geer, heb je tovallig ook nog een cursus achter de hand hoe een dober op te tillen van 40 kiloHoi wendy,![]()
![]()
Femke schreef:femke, de auto intillen is het probleem niet.
Hoi wendy,
Mijn dierenarts heeft een beauceron met HD. Ze heeft een loopplank gemaakt voor haar hond. Ze kan hem onmogelijk in de auto tillen, ik denk dat ze ongeveer net zoveel weegt als haar hond. Dit werkt voor haar goed.
En Lizzy die ene stoel die hier verboden terrein is voor de honden dekken we af met aluminiumfolie, werkt bij de honden perfect, bij de kat van mijn moeder niet maar tis het proberen waard?
Lizzy schreef: Met Whoofer gaat het trouwens geweldig! Zij is weer 99% van wat zij voor haar rug pijn had. Ze wil weer spelen en af en toe rennen en ze heeft gewoon duidelijk geen pijn meer. Des te moeilijker wordt het om haar nu rustig te houden! Maar, we doen ons best!super lizzy!!!!