pearlsofpassion schreef:Eerst gewoon knuffelen rond de tafel en dan steeds een stapje meer omhoog? Gewoon een extra 1 op 1 knuffelmomentje...Hoop dat het vandaag weer beter gaat.
Hoe komt het dat hij bang geworden is?
Het gaat inderdaad steeds beter. Alleen serieus balen dat Laurens net vandaag bijna niet wil slapen. 2 keer 20 min is alles wat ik eruit geperst gekregen heb.
Tja Fozzy, hij kan plots ergens voor angst krijgen. We hadden de werkkamer behang afgetrokken, opnieuw geverfd en wat dingen verplaatst en hij drufde er maanden nietvmeer in.
In ons vorig huis mocht ie een keer een kamer niet in, stond iets waar ze niet bijmochten en de baas had wat 'fel' gereageerd en hij durfde er dus nooit meer te komen. Enige wat ik rond de trimrafel in de garage weet is dat de waterblazer op standaard omgevallen is. Of het dat zou zijn?
Buiten staat er geen en ook die tafel vond ie nu eng. Of associatie trimtafel is iets mee gebeurd.
Het oefenen stel ik nog ff uit. Hij heeft dit weekend al 'afzwemmen' dus een beetje rustig doen met de stress.
Angelique schreef:Oo hmm
Ow dear, dat had Dusty van mij toendertijd ook. Van het een op ander moment, dikke hoogtevrees. Is niet meer goed gekomen, dus dat was gewoon...ajuu rug.

En hij vond het voorheen zo geweldig, lag er haast op te tukken terwijl ik bezig was.
Zo vanochtend maar ff mijn nek verrekt met Kaio in de auto te tillen, tis wat honden

Zometeen toch onze zomerse blondie kammen en wassen. Kijken of ie zijn blonde highlight coupe loslaat