Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Pff Pauline, gelukkig ging het weer beter, hoop vanochtend ook!

pearlsofpassion schreef:Eerst gewoon knuffelen rond de tafel en dan steeds een stapje meer omhoog? Gewoon een extra 1 op 1 knuffelmomentje...
Hoe komt het dat hij bang geworden is?

Het gaat inderdaad steeds beter. Alleen serieus balen dat Laurens net vandaag bijna niet wil slapen. 2 keer 20 min is alles wat ik eruit geperst gekregen heb.
Hoop dat het vandaag weer beter gaat.

Tja Fozzy, hij kan plots ergens voor angst krijgen. We hadden de werkkamer behang afgetrokken, opnieuw geverfd en wat dingen verplaatst en hij drufde er maanden nietvmeer in.
In ons vorig huis mocht ie een keer een kamer niet in, stond iets waar ze niet bijmochten en de baas had wat 'fel' gereageerd en hij durfde er dus nooit meer te komen. Enige wat ik rond de trimrafel in de garage weet is dat de waterblazer op standaard omgevallen is. Of het dat zou zijn?
Buiten staat er geen en ook die tafel vond ie nu eng. Of associatie trimtafel is iets mee gebeurd.
Het oefenen stel ik nog ff uit. Hij heeft dit weekend al 'afzwemmen' dus een beetje rustig doen met de stress.
Angelique schreef:
Ow dear, dat had Dusty van mij toendertijd ook. Van het een op ander moment, dikke hoogtevrees. Is niet meer goed gekomen, dus dat was gewoon...ajuu rug.
Oo hmm :-\ ja het heeft met de tafel te maken. Maakt niet uit welke. Hoop toch echt dat ik hem zover krijg, hij is pas 5 ;D
En hij vond het voorheen zo geweldig, lag er haast op te tukken terwijl ik bezig was.

Zo vanochtend maar ff mijn nek verrekt met Kaio in de auto te tillen, tis wat honden ::) :biggrin2:
Zometeen toch onze zomerse blondie kammen en wassen. Kijken of ie zijn blonde highlight coupe loslaat
Door dinky89
Op moeten ruimen om vanmiddag vreemde mensen in ons huis te laten. Zie daar echt enorm tegenop.... Nu maar hopen dat ze het huis gelijk willen kopen zodat we van de ellendige bezichtigingen af zijn ;-)
Door hannabelgje
eelke schreef:Kippen op de weg?

Ik was 2 uur te vroeg wakker. Ook niet leuk >:(
Yep kippen op de weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Dwienie
dinky89 schreef:Op moeten ruimen om vanmiddag vreemde mensen in ons huis te laten. Zie daar echt enorm tegenop.... Nu maar hopen dat ze het huis gelijk willen kopen zodat we van de ellendige bezichtigingen af zijn ;-)
Ik hoop het ook voor je! Heel veel succes met de verkoop en de bezichtiging. Als alles voorbij is word je beloond met een nieuwe, fijne woning!
Door pearlsofpassion
Ik heb medelijden met 1 van mijn kippen, een legkip met de naam Turkey. 4 jaar oud, dus toch al niet meer piepjong...
En nu doet ze precies waarvoor ze indertijd die naam kreeg: reuzeeieren leggen... Al is dit toch wel het strafste dat ik ze al heb zien doen.
Een normaal ei weegt zo'n 50gr en vanmorgen lag er toch wel een van 98gr zeker! :o

Auw auw, arm Turkey'tje... :-\
Door Siberienne
Het is gewoon niet leuk om zelf overspannen te zijn en je best vriend keihard die kant op te zien gaan. En niet door te hard werken, of foute werkplek of zoiets maar gewoon door de bureaucratie vd zorgverzekeraars waardoor hij nu nog steeds niet weet of hij überhaupt betaald krijgt voor het werk dat hij sinds januari gedaan heeft. En toch staat hij iedere dag er weer om poli te draaien voor zijn patiënten. Want ja, die kun je niet laten wachten. Het is stom. Gewoon stom. En uitermate frustrerend.
Door dinky89
Dwienie schreef:Ik hoop het ook voor je! Heel veel succes met de verkoop en de bezichtiging. Als alles voorbij is word je beloond met een nieuwe, fijne woning!
Heel fijn, alles aan kant en schoongemaakt en opgeruimd.
Bel ik de makelaar op om instructie te geven ervoor te zorgen dat Dinky niet wordt opgesloten in de slaapkamer, krijg ik ineens te horen dat de afspraak is geannuleerd :boo: De makelaar van de andere partij heeft 2 uur voor de bezichtiging de afspraak nog geannuleerd.
Alle moeite voor niets, voor niets vanmorgen vrij genomen om schoon te maken >:(
Door Dwienie
dinky89 schreef:Heel fijn, alles aan kant en schoongemaakt en opgeruimd.
Bel ik de makelaar op om instructie te geven ervoor te zorgen dat Dinky niet wordt opgesloten in de slaapkamer, krijg ik ineens te horen dat de afspraak is geannuleerd :boo: De makelaar van de andere partij heeft 2 uur voor de bezichtiging de afspraak nog geannuleerd.
Alle moeite voor niets, voor niets vanmorgen vrij genomen om schoon te maken >:(
PFFFFFFFF dat is wel heel zuur zeg!! >:( >:(
Door pluk
Twee katten die de boel hier terroriseren.
De ene ligt in de bosjes te loeren en valt aan zodra Scott langsloopt. De andere maakt het nog bonter... die zie ik eerst twee ganzen aanvallen die de sloot in vluchten waarna hij onder de geparkeerde auto's doorsluipt om vervolgens achter een band te gaan liggen tot dat wij langslopen. Heb 'm vervolgens weggejaagd. Zijn we vervolgens wat verder zie ik 'm vanuit de bosjes naar Scott toe sluipen...
Dus weggejaagd...

Pfff, kan ik alle loslopende honden lekker ontwijken moet ik nu op de katten gaan letten...
Door frodo quin
pluk schreef:Twee katten die de boel hier terroriseren.
De ene ligt in de bosjes te loeren en valt aan zodra Scott langsloopt. De andere maakt het nog bonter... die zie ik eerst twee ganzen aanvallen die de sloot in vluchten waarna hij onder de geparkeerde auto's doorsluipt om vervolgens achter een band te gaan liggen tot dat wij langslopen. Heb 'm vervolgens weggejaagd. Zijn we vervolgens wat verder zie ik 'm vanuit de bosjes naar Scott toe sluipen...
Dus weggejaagd...

Pfff, kan ik alle loslopende honden lekker ontwijken moet ik nu op de katten gaan letten...
Wat een lefgozer seg, zelfs een gans, je moet maar durven! Heb je toevallig een idee van waar ze kunnen zijn, want hier moeten hun mensen toch echt wat aan doen.
Door pluk
frodo quin schreef:Wat een lefgozer seg, zelfs een gans, je moet maar durven! Heb je toevallig een idee van waar ze kunnen zijn, want hier moeten hun mensen toch echt wat aan doen.
Wel een idee... er staat een drinkbak en voerbak voor de deur... ::) is tegenover waar de kat die in de bosjes ligt...
Ook geen kattenluikje of zo, dus beestje wordt gewoon buitengezet en that's it.
maar goed, die ontwijk ik wel..
die andere...geen idee waar die thuis hoort...misschien hetzelfde huis, misschien niet...
Zal binnenkort eens aanbellen...
En anders aan de wandel met een super soaker :biggrin2: of ik leen ff een grotere hond die ze stuipen op t lijf jaagt ;)
Door src_esther
pluk schreef:Wel een idee... er staat een drinkbak en voerbak voor de deur... ::) is tegenover waar de kat die in de bosjes ligt...
Ook geen kattenluikje of zo, dus beestje wordt gewoon buitengezet en that's it.
maar goed, die ontwijk ik wel..
die andere...geen idee waar die thuis hoort...misschien hetzelfde huis, misschien niet...
Zal binnenkort eens aanbellen...
En anders aan de wandel met een super soaker :biggrin2: of ik leen ff een grotere hond die ze stuipen op t lijf jaagt ;)
Mhmm, vraag is of grotere hond helpt, moet wel een hele grote zijn denk ik. Ik heb het serieus een keer op een rennen gezet met Ko omdat een kat op ons afstormde en niet van plan was om te stoppen. Toen we ca. 25 meter van hem verwijderd waren, stopte het monster en ging stoer op een laag muurtje zitten... Ko leek niet echt onder de indruk en waarschijnlijk lust hij hem rauw, maar ik wil geen uitgekrabte ogen en ook geen dode kat op mijn geweten hebben.
Door *Gabriëlle*
Vorige week dinsdag galsteenaanval, die maar niet weg wilde gaan, nacht van vrijdag op zaterdag toen ik het echt niet meer hield de huisartsenpost gebeld, en uiteindelijk een huisarts langs geweest, die dacht dat ik last had van mijn maag, ondanks dat ik zei dat ik bruin pieste, nog een paar keer gebeld maar ik moest maar in de ochtend maar naar de huisartsenpost, zaterdagochtend eindelijk iemand kunnen bereiken om me daarheen te brengen, om wat ik dacht, extra pijnstilling te krijgen, maar ik kwam meteen niet meer weg, bleek een alvleesklieronsteking te hebben.

En ze waren best lief daar er werden zelfs speciaal smooties voor mij gemaakt omdat ik niets uit het normale assortiment kon hebben, maar ik was zo blij om maandag avond naar huis te kunnen. Eigenlijk mocht ik nog langer blijven en hadden ze het over woensdag of later pas terug naar huis :o. Maar ik wilde alleen maar terug naar de beestjes en terug naar mijn eigen douche en wc. Gatver de gatver wat is zo'n ziekenhuis wc en douche goor, maar dat kan ook niet anders met exact 20 seconden voor een wc. Ben maar niet gaan douchen daar, maar naar de wc moet je wel uiteindelijk als je aan een 4 liter water infuus zit. Voel me nog steeds niet lekker, was eigenlijk nog te vroeg achteraf want thuis moet er van alles gedaan worden, maar ja alles gaat door, en er is niemand die het over kan nemen, dus morgen ook maar weer aan het werk. Is wel goed voor de lijn dit... ach ik kan wel wat missen. Zo dat lucht op even klagen :D .
Door koekje
jeetje, beterschap!

Enne, niemand is onvervangbaar. Als er werk blijft liggen, is dat nu even het probleem van je werkgever.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door