Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Eerst gewoon knuffelen rond de tafel en dan steeds een stapje meer omhoog? Gewoon een extra 1 op 1 knuffelmomentje...
Hoe komt het dat hij bang geworden is?

Het gaat inderdaad steeds beter. Alleen serieus balen dat Laurens net vandaag bijna niet wil slapen. 2 keer 20 min is alles wat ik eruit geperst gekregen heb.
Door Pauline
Mijn vader heeft zaterdag een delier gekregen t.g.v. (bleek gisteren) waarschijnlijk een urineweginfectie en sinds vandaag geeft hij ook aan pijn onderin de rug te hebben (dus nierbekkenontsteking zou me ook niets verbazen). Die lieve man is helemaal de weg kwijt..., zo verdrietig. Vanochtend belde ik hem op en wist hij niet eens meer wie hij was... Willen jullie duimen dat het echt hierdoor komt en dat het met een goede week een heleboel opgeklaard is?

Als ik dan bij hem ben, want natuurlijk scheur ik erheen, dan klaart het wel snel weer op. Hij blijft licht verward, maar is soms ook wel helder. Gelukkig komt vanaf vandaag ook 4x de Thuiszorg, voor zolang nodig. Woensdag komt de HA bij hem thuis en zullen we gaan overleggen of we toch het traject naar de geriatrisch arts in gaan zetten. Tenslotte hebben we een indicatie nodig om hem ook maar op een wachtlijst voor een verzorgingshuis te krijgen. BAH!!!
Door Lil
Ik hoop dat het snel beter gaat met je pa, Pauline.
Door Angelique
Kaio schreef:Fijn dat die rooie weer thuis is.
Echt niet leuk PoP, beterschap! Gaat de goede kant op zo te lezen!

Hier is het even lekker balen, Fozzy heeft besloten de trimtafel doodeng te vinden, ook de tafel die buiten staan :-X Daar gaat mijn rug :-X ::)
Nu een manier vinden om hem er ooit weer terug op te krijgen zonder doodsangst en dat is lastig met een niet voer gemotiveerde hond.
Echt balen hij vond het voorheen altijd geweldig fijn. En hij wil nu ook wel maar hij slaat echt vast.
Ow dear, dat had Dusty van mij toendertijd ook. Van het een op ander moment, dikke hoogtevrees. Is niet meer goed gekomen, dus dat was gewoon...ajuu rug.
Door Pauline
Meiden ik kom net bij pap weg en het wordt wat beter. Hij weet zelf niet meer dat hij vanmorgen zo in de war was, zijn ogen stonden weer helder en het eerste wat hij me vroeg was of hij een glas thee voor me zou maken!!! :D :D :D Dat had ie al een aantal dagen niet gedaan. Het is zo bizar om zo'n delirium mee te maken.., als buitenstaander maar ook als degene die het overkomt. Hij weet er echt helemaal niets meer van. Ik hoop dat het zo doorgaat en de goede kant op blijft gaan en kan nu niets anders dan afwachten hoe hij er morgenochtend aan toe is. Dat zei hij zelf trouwens ook toen ik zei dat ik benieuwd was hoe het morgen zou gaan. "We zullen het meemaken kind, we zien wel!"

Ik hoop dat het zo'n stijgende lijn blijft houden! 2,5 dikke appelkoek opgegeten, flinke portie rauwkostsalade en 10 aardbeien. Toen ik vroeg of hij ook nog brood had gehad zei hij: "Wat denk je.., zou jij brood eten als je ook lekker snaaien kunt?" :)
Door hannabelgje
Om 6.15 thuis vertrokken en net op het werk gearriveerd. Normaal had ik er voor 7.00 u moeten zijn. Pffff zo niet leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door