Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thessa en Shanti schreef:Ik moest mijn tempo aanpassen aan Shanti vanochtend.Arme Shanti![]()
In het begin van de wandeling liep ze vrolijk mee maar op de terugweg sjokte ze sloom achter me aan, ze heeft wel even met Boeke gespeeld maar we hebben ook een tijdje stil gestaan om foto's te maken. En dat terwijl we sinds een paar weken al weer wat meer pijnstilling geven.![]()
Ik ga het dus maar opnieuw ophogen om te zien of dat verbetering brengt. De andere optie is dat ze oud wordt, ze is nu 8, heeft rugproblemen en staat sinds begin dit jaar op pijnstilling.
frodo quin schreef:Ik vond het niet echt pijnlijk, maar vooral een raar gevoel. Achter de watten zaten nog van die lange slijmerige bloedproppen en dat voelt een beetje vreemd als die met de proppen mee komen en uit je sinussen glijden. Waar de watten vast gekoekt zitten aan neushaartjes of zeker aan de draadjes doet het wel een beetje pijn, best te doen, maar je zou het niet voor je plezier doen.
frodo quin schreef:Arme ShantiWe moeten de bespiering op haar kont goed houden door te fietsen en balansoefeningen om het proces zo goed als het kan te stoppen maar voor de rest kunnen we alleen pijnbestrijding doen. Ze heeft een paar jaar geleden inderdaad een probleem aan haar voorpoot gehad, een pees was verrekt of gescheurd maar dat is gelukkig weer goed gekomen naar ongeveer een jaar. Gelukkig maar want toen konden we niet met haar fietsen en dat is nu wel belangrijk.Is er eigenlijk wat aan te doen of kan je niets meer dan de pijn bestrijden? Had ze trouwens ook niets aan haar pols of heb ik het verkeerd voor?