Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Martine! Geen erwtensoep eten! Dan komen er allemaal stukjes in de kraters! >:(
Door Martine-Tom
eelke schreef:Martine! Geen erwtensoep eten! Dan komen er allemaal stukjes in de kraters! >:(
Geen zorgen dat lust ik niet :biggrin2:
Ik heb altijd maaltijdshakes in huis voor dit soort dingen...ooit al eens ervaren dat rijst ook niet handig was ;D
Door eelke
Had je dat niet eerder kunnen zeggen :biggrin2:

Kwark was een beter idee. Stomme verdoving nog steeds niet helemaal uitgewerkt, het doet al wel pijn, en ik kan mijn hoofd niet weg leggen want twee zere wangen natuurlijk.

Maar ik ben er vanaf :cool:
Door Martine-Tom
eelke schreef:Had je dat niet eerder kunnen zeggen :biggrin2:

Kwark was een beter idee. Stomme verdoving nog steeds niet helemaal uitgewerkt, het doet al wel pijn, en ik kan mijn hoofd niet weg leggen want twee zere wangen natuurlijk.

Maar ik ben er vanaf :cool:
Bedacht ik me net ook dat ik dat gister ff had moeten zeggen :biggrin2:
Bij mij werken verdovingen altijd giga lang dus moet t de hele dag met drinken doen zo is t ooit geboren omdat iig alles erin zit.
Door Lil
Oooo dames herkenbaar. Kwark met stukjes vrucht, rijst, macaroni; ik heb echt alles in die gaten gehad. ::) Steeds dacht ik gebeurd mij niet, maar ja als je nergens last van hebt dan wil je na drie dagen gewoon eten en dan oeps. ;D
Door kira
Even klagen: mijn mooiste kuikens zo maar dood. Meneer de agrariër dacht dat hij heel smal was en makkelijk langs mijn bus kon, niet dus. Dag mooie zijkant van mijn bus.
Door eelke
Ja hier heb ik ook niet zo goed over nagedacht met mijn weekmenu ;D misschien morgen toch maar ff andere boodschappen halen.

kira schreef:Even klagen: mijn mooiste kuikens zo maar dood. Meneer de agrariër dacht dat hij heel smal was en makkelijk langs mijn bus kon, niet dus. Dag mooie zijkant van mijn bus.
Aaaah da's heel zuur.
Door ChantalKrijn
Ook even klagen.

Ik wil weer door mijn neus kunnen ademen!!! En pijnvrij zijn aub :-\
Donderdag geopereerd aan mijn neus, tussenschot moest rest gezet worden maar er werd ook een botpunt gezien tijdens de operatie die ze ook gelijk even afgezaagd hebben.

Ben er zooo klaar mee om lamlendig te zijn
Door Mieke L.
Lil schreef:Oooo dames herkenbaar. Kwark met stukjes vrucht, rijst, macaroni; ik heb echt alles in die gaten gehad. ::) Steeds dacht ik gebeurd mij niet, maar ja als je nergens last van hebt dan wil je na drie dagen gewoon eten en dan oeps. ;D
bij mij een bruine boon ::)
Door Mieke L.
ChantalKrijn schreef:Ook even klagen.

Donderdag geopereerd aan mijn neus, tussenschot moest rest gezet worden maar er werd ook een botpunt gezien tijdens de operatie die ze ook gelijk even afgezaagd hebben.

oeps dat klinkt niet prettig, beterschap!
Door frodo quin
ChantalKrijn schreef:Ook even klagen.

Sterkte! Ik ben zelf ook aan mijn neustussenschot geopereerd (er zat een kronkel op 2cm diepte in mijn hoofd) en fijn was dat niet. Ik kan me nog herinneren dat het al direct een stuk aangenamer was eens die proppen er uit mochten, iets om naar uit te kijken voor jou.

Ook aan de andere die van een ingreep herstellen sterkte gewenst.
Door ChantalKrijn
frodo quin schreef:Sterkte! Ik ben zelf ook aan mijn neustussenschot geopereerd (er zat een kronkel op 2cm diepte in mijn hoofd) en fijn was dat niet. Ik kan me nog herinneren dat het al direct een stuk aangenamer was eens die proppen er uit mochten, iets om naar uit te kijken voor jou.

Ook aan de andere die van een ingreep herstellen sterkte gewenst.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het eruit halen schijnt wel pijnlijk te zijn maar daarna voel je je een stuk beter. Dat is morgen!! Kijk er naar uit ;D
Door Anneloog
Grrr Sam en Dano hebben vanacht iets te lomp gestoeid en nu heeft Sam een kras op z'n oog. Dus straks ff langs DA hoop dat het meevalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door frodo quin
ChantalKrijn schreef:Dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het eruit halen schijnt wel pijnlijk te zijn maar daarna voel je je een stuk beter. Dat is morgen!! Kijk er naar uit ;D
Ik vond het niet echt pijnlijk, maar vooral een raar gevoel. Achter de watten zaten nog van die lange slijmerige bloedproppen en dat voelt een beetje vreemd als die met de proppen mee komen en uit je sinussen glijden. Waar de watten vast gekoekt zitten aan neushaartjes of zeker aan de draadjes doet het wel een beetje pijn, best te doen, maar je zou het niet voor je plezier doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door