Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Martine! Geen erwtensoep eten! Dan komen er allemaal stukjes in de kraters!Geen zorgen dat lust ik niet
eelke schreef:Had je dat niet eerder kunnen zeggenBedacht ik me net ook dat ik dat gister ff had moeten zeggen![]()
Kwark was een beter idee. Stomme verdoving nog steeds niet helemaal uitgewerkt, het doet al wel pijn, en ik kan mijn hoofd niet weg leggen want twee zere wangen natuurlijk.
Maar ik ben er vanaf
kira schreef:Even klagen: mijn mooiste kuikens zo maar dood. Meneer de agrariër dacht dat hij heel smal was en makkelijk langs mijn bus kon, niet dus. Dag mooie zijkant van mijn bus.Aaaah da's heel zuur.
Lil schreef:Oooo dames herkenbaar. Kwark met stukjes vrucht, rijst, macaroni; ik heb echt alles in die gaten gehad.bij mij een bruine boonSteeds dacht ik gebeurd mij niet, maar ja als je nergens last van hebt dan wil je na drie dagen gewoon eten en dan oeps.
ChantalKrijn schreef:Ook even klagen.oeps dat klinkt niet prettig, beterschap!
Ik wil weer door mijn neus kunnen ademen!!! En pijnvrij zijn aub![]()
Donderdag geopereerd aan mijn neus, tussenschot moest rest gezet worden maar er werd ook een botpunt gezien tijdens de operatie die ze ook gelijk even afgezaagd hebben.
Ben er zooo klaar mee om lamlendig te zijn
ChantalKrijn schreef:Ook even klagen.Sterkte! Ik ben zelf ook aan mijn neustussenschot geopereerd (er zat een kronkel op 2cm diepte in mijn hoofd) en fijn was dat niet. Ik kan me nog herinneren dat het al direct een stuk aangenamer was eens die proppen er uit mochten, iets om naar uit te kijken voor jou.
Ik wil weer door mijn neus kunnen ademen!!! En pijnvrij zijn aub![]()
Donderdag geopereerd aan mijn neus, tussenschot moest rest gezet worden maar er werd ook een botpunt gezien tijdens de operatie die ze ook gelijk even afgezaagd hebben.
Ben er zooo klaar mee om lamlendig te zijn
frodo quin schreef:Sterkte! Ik ben zelf ook aan mijn neustussenschot geopereerd (er zat een kronkel op 2cm diepte in mijn hoofd) en fijn was dat niet. Ik kan me nog herinneren dat het al direct een stuk aangenamer was eens die proppen er uit mochten, iets om naar uit te kijken voor jou.Dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het eruit halen schijnt wel pijnlijk te zijn maar daarna voel je je een stuk beter. Dat is morgen!! Kijk er naar uit
Ook aan de andere die van een ingreep herstellen sterkte gewenst.
ChantalKrijn schreef:Dat heb ik ook gehoord inderdaad. Het eruit halen schijnt wel pijnlijk te zijn maar daarna voel je je een stuk beter. Dat is morgen!! Kijk er naar uitIk vond het niet echt pijnlijk, maar vooral een raar gevoel. Achter de watten zaten nog van die lange slijmerige bloedproppen en dat voelt een beetje vreemd als die met de proppen mee komen en uit je sinussen glijden. Waar de watten vast gekoekt zitten aan neushaartjes of zeker aan de draadjes doet het wel een beetje pijn, best te doen, maar je zou het niet voor je plezier doen.