Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Hope schreef:En en en?
Ze had het te druk met haar nieuwe speeltje denk ik :biggrin2:
Door Angelique
Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stak :boxed: :yucky: :puke:
Door Lizzy
Angelique schreef:Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stak :boxed: :yucky: :puke:
Oh :puke:
Door frodo quin
Angelique schreef:Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stak :boxed: :yucky: :puke:
Zitten zij buiten of was het rittentje naar binnen gelopen? Heb je het trouwens nu over de ups of de katten?
Door Lil
eelke schreef:Haha ja hij is er hoor! Maar ik krijg de laatste snaar niet gestemd.
Oei, iemand met ervaring bij je in de buurt? Zo niet, meteen melden. Kan aan de gitaar liggen.
Door lianneke
Riool zit verstopt. Het gemeentelijke riool. Komt er eerst iemand van de gemeente om te kijken of we het wel zeker weten. Tja, de drollen drijven zowat op de weg. Oke, u heeft gelijk. Dan wordt het waterschap gebeld en dan komt er iemand voor het riool. De laatstse twee moeten nog komen. En ik mot pissen. :-X laten we het over de rest maar niet hebben. Heb maar een emmer opgezocht. Pfff, lijkt wel kamperen. :biggrin2:
Door eelke
Met het andere stemapparaatje lukte het wel. Dus straks nog maar eens kijken. Hij moet natuurlijk ook best nog wel een aantal keer gestemd worden de komende tijd.

Bij de bovenste snaren schol het twee tonen na even spelen ;D ik was helemaal van slag maar na het stemmen klopte het gewoon weer.
Door dinky89
Laatst een stuk gelezen over de gitaarbouwer hier vlak bij. Vond het mooi om te lezen met hoeveel passie hij gitaren maakt: http://rikkersgitaarbouw.nl/index.php?lang=nl
Maar dan moet je wel goed weten wat je wilt want anders begint hij er niet aan, hij wil alleen perfecte gitaren maken naar de smaak van zijn klant.

Kleine klaag: moet mijn huis voor woensdag opruimen want dan komt makelaar langs om te kijken wat huisje waard is. Nu al geen idee waar de zooi heen moet (gaan niet voor niets verhuizen naar groter huis ::) )
Door pearlsofpassion
Mooi gevangen barf.
Wat is daar nu vies aan?
:???:
Juist mooi om zien, en had je ze daar niet voor? :biggrin2:

Of ben ik nu gek? ::)
Door Angelique
frodo quin schreef:Zitten zij buiten of was het rittentje naar binnen gelopen? Heb je het trouwens nu over de ups of de katten?

De katren wonen buiten, hebben hun eigen schuurtje. En eentje zat er dus op een rattenjong te knagen. Hoe ik weet dat het een ratje was...zijn kop lag er naast. Die laten ze blijkbaar liggen, want daarvan vond ik er vandeweek ook al een paar op de eettafel. (Hun eettafel :biggrin2: )
Door Angelique
pearlsofpassion schreef:Mooi gevangen barf.
Wat is daar nu vies aan?
:???:
Juist mooi om zien, en had je ze daar niet voor? :biggrin2:

Of ben ik nu gek? ::)

Jaja, daar zijn ze voor, maar ja, dit had ook in private gemogen.
Door Lil
eelke schreef:Met het andere stemapparaatje lukte het wel. Dus straks nog maar eens kijken. Hij moet natuurlijk ook best nog wel een aantal keer gestemd worden de komende tijd.

Bij de bovenste snaren schol het twee tonen na even spelen ;D ik was helemaal van slag maar na het stemmen klopte het gewoon weer.
O dan ligt het niet aan de stempennen. En stemmen moet je altijd tig keer haha.

Klopt het dat die moderne apparaten horen en aangeven of de toon goed is? In mijn jeugd was het stemvorken werk (waren ook al elektronisch). cq gitaar en keyboard waren de beginners samen (zelfde akkoorden en notatie, dus dat gaf men samen) dus waren wij met keyboard altijd het haasje met tonen geven totdat de gitaren gestemd waren.

@ Angelique, ja rattenkoppen vraten die katzels van ons ook niet (volgens mij js dat te hard) en die mochten wel in huis, dus heel soms at het niet braaf buiten brrrrr. Rattenstaarten bleven ook nog wel eens liggen.
Door eelke
Lil schreef:O dan ligt het niet aan de stempennen. En stemmen moet je altijd tig keer haha.

Klopt het dat die moderne apparaten horen en aangeven of de toon goed is? In mijn jeugd was het stemvorken werk (waren ook al elektronisch). cq gitaar en keyboard waren de beginners samen (zelfde akkoorden en notatie, dus dat gaf men samen) dus waren wij met keyboard altijd het haasje met tonen geven totdat de gitaren gestemd waren.

Jup. Gaat met trillingen. Mijn apparaatje kan voor gitaar, basgitaar, ukelele en viool. Kun je dan apart instellen. Geeft ie aan op welke toon je zit en dan of hoger of lager moet.

Nieuwe klaag;
Met Joep een klein half uurtje gelopen. En tjonge wat mis ik die grote stoere beer dan. Ik durfde mooi niet diep het bos in, maar ik mis het struinen ontzettend...
Door frodo quin
Angelique schreef:De katren wonen buiten, hebben hun eigen schuurtje. En eentje zat er dus op een rattenjong te knagen. Hoe ik weet dat het een ratje was...zijn kop lag er naast. Die laten ze blijkbaar liggen, want daarvan vond ik er vandeweek ook al een paar op de eettafel. (Hun eettafel :biggrin2: )
Nog steeds walgelijk, maar ik dacht eerst dat het één van je pups was. Leek mij nogal vreemd gezien hun leeftijd en een beetje raar dat een ritten een werpkist in loopt. Wel een beetje asociaal van je katsels tov jou om niet netjes op te ruimen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door