Hope schreef:En en en?Ze had het te druk met haar nieuwe speeltje denk ik

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:En en en?Ze had het te druk met haar nieuwe speeltje denk ik
Angelique schreef:Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stakOh![]()
![]()
Angelique schreef:Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stakZitten zij buiten of was het rittentje naar binnen gelopen? Heb je het trouwens nu over de ups of de katten?![]()
![]()
eelke schreef:Haha ja hij is er hoor! Maar ik krijg de laatste snaar niet gestemd.Oei, iemand met ervaring bij je in de buurt? Zo niet, meteen melden. Kan aan de gitaar liggen.
Angelique schreef:Dat ik de poekies vanmiddag even wat nieuwe kleedjes bracht, er eentje naar me gromde, ik dan maar even naar haar keek en dat er een half rattenpuplijf uit dat kwauwende moel stakMooi gevangen barf.![]()
![]()
frodo quin schreef:Zitten zij buiten of was het rittentje naar binnen gelopen? Heb je het trouwens nu over de ups of de katten?
pearlsofpassion schreef:Mooi gevangen barf.
Wat is daar nu vies aan?
![]()
Juist mooi om zien, en had je ze daar niet voor?
Of ben ik nu gek?
eelke schreef:Met het andere stemapparaatje lukte het wel. Dus straks nog maar eens kijken. Hij moet natuurlijk ook best nog wel een aantal keer gestemd worden de komende tijd.O dan ligt het niet aan de stempennen. En stemmen moet je altijd tig keer haha.
Bij de bovenste snaren schol het twee tonen na even spelenik was helemaal van slag maar na het stemmen klopte het gewoon weer.
Lil schreef:O dan ligt het niet aan de stempennen. En stemmen moet je altijd tig keer haha.
Klopt het dat die moderne apparaten horen en aangeven of de toon goed is? In mijn jeugd was het stemvorken werk (waren ook al elektronisch). cq gitaar en keyboard waren de beginners samen (zelfde akkoorden en notatie, dus dat gaf men samen) dus waren wij met keyboard altijd het haasje met tonen geven totdat de gitaren gestemd waren.
Angelique schreef:De katren wonen buiten, hebben hun eigen schuurtje. En eentje zat er dus op een rattenjong te knagen. Hoe ik weet dat het een ratje was...zijn kop lag er naast. Die laten ze blijkbaar liggen, want daarvan vond ik er vandeweek ook al een paar op de eettafel. (Hun eettafelNog steeds walgelijk, maar ik dacht eerst dat het één van je pups was. Leek mij nogal vreemd gezien hun leeftijd en een beetje raar dat een ritten een werpkist in loopt. Wel een beetje asociaal van je katsels tov jou om niet netjes op te ruimen.)