Hope schreef:Aaah kijk, dat verklaard een boel. Ik spuit het erin, beweeg een beetje en laat het eruit lopen. Is dus niet voldoende.Ik maakte elke keer verse. Nooit bij stilgestaan dat je dat zou kunnen bewaren
Hoe lang bewaarde jij de thee?

Moderator: Lizzy
Hope schreef:Aaah kijk, dat verklaard een boel. Ik spuit het erin, beweeg een beetje en laat het eruit lopen. Is dus niet voldoende.Ik maakte elke keer verse. Nooit bij stilgestaan dat je dat zou kunnen bewaren
Hoe lang bewaarde jij de thee?
Lizzy schreef:Ik heb nooit kamille thee gebruikt maar Echinacea Extra Forte met Cat's Claw en Plantago. Van Bloem. Werkte als een speer.
Hope schreef:En dat is 1 product? Ik ben niet zo thuis in dat soort dingenJa, dat is 1 flesje. En dat verdunnen met water. Ik gebruikte ongeveer 1 deel op 10 delen water (of een wat sterkere oplossing). Ik gebruik dat tegen en voor alles.
Lizzy schreef:Ja, dat is 1 flesje. En dat verdunnen met water. Ik gebruikte ongeveer 1 deel op 10 delen water (of een wat sterkere oplossing). Ik gebruik dat tegen en voor alles.Ga ik het hier eens mee proberen. Hoe vaak deed je dat per dag?
Hope schreef:Ga ik het hier eens mee proberen. Hoe vaak deed je dat per dag?Een keer of 2 a 3 per dag. Totdat het echt over was en dat duurde meestal een paar dagen. Ik spoelde ook niet 1 keer maar 2 keer.
Lizzy schreef:Een keer of 2 a 3 per dag. Totdat het echt over was en dat duurde meestal een paar dagen. Ik spoelde ook niet 1 keer maar 2 keer.Dank je! Ondertussen dat spul in huis dus we gaan aan de slag. Castreren, tsssss, ze blijven eraf!
Hope schreef:Ik twijfelde even omdat stof op zich geen huisstofmijt is. Toch?Stof is inderdaad geen mijt. Maar als er zoveel stof is, dan gaat de afweer 'aan' vanwege de overload...
Maar ja, misschien gewoon beter niet afwachten. Het is maar voor drie weken![]()
Zijn kussens, mand etc gaan naar buiten. Nelson zelf ook. Hij kan in de zon, uit de zon, hij kan in het tuinhuis droog in een mand liggen en het is er ook geen herrie. Maar hij snapt niet dat hij buiten moet blijven, arm ding.
Hij gaat 's nachts in de gang slapen, die is goed stofvrij gebleven. Maar zeker nu ik zo ziek ben, ik kan hem nu ook niet elke dag gaan wassen als hij jeuk krijgt.
pluk schreef:Apoquel werkt vrij vlot toch?Ja, het werkt vrij vlot.
Dan zou ik gewoon afwachten en bij de minste jeuk het geven
Lizetta schreef:Klinkt logisch.
Stof is inderdaad geen mijt. Maar als er zoveel stof is, dan gaat de afweer 'aan' vanwege de overload...