Moderator: Lizzy
enya13 schreef:dat klinkt niet verkeerd! bij mijzelf maakt de witte rijst ook het verschil. zilvervliesrijst is idd. moeilijker om te verteren en ligt zwaar op de maag.
Siberienne schreef:Al vanaf vrijdag vaste poep, 1-2 x per dag en hij moet moeite doen om het eruit te krijgenIk wed dat je hart meedanstewordt steeds compacter
De prednison is verlaagd afgelopen donderdag van 20 naar 10 mg/dag en hij plast minder. Overdag slaapt hij veel maar op wandeling is hij actief genoeg. Hij vindt zijn eten erg lekker (terwijl mij de geur van gekookte vis goed de keel uithangt maar ja..)
Spot ziet mij aankomen met de baken doet een dansje...
Siberienne schreef:@ Ina: ja, hij krijgt al 3x (en Shadow dus ook, tot zijn grote vreugde.. )
@Inni: ja, ik heb net ook weer keurig staan wegen en wat meer gegeven. Hopelijk verdraagt hij dat. En ja, hij verbruikt ook wel weer meer inderdaad. Misschien de wandelingen weer even wat inkorten.
Ina schreef:Haha... Shadow profiteert mee van de ellende van zijn broer![]()
Maar ja... je voert dus al 3 keer, nog kleiner verdelen zou ik nu niet voor kiezen... zoals Inni al schrijft, vermoed ik dat dat niet een positieve uitwerking zal hebben op zijn vertering.
Maar wat dan wel... misschien extra koolhydraten uit groente, het risico van de zalm ophogen is natuurlijk dat hij weer kan reageren op de extra hoeveelheid vet.
sella schreef:Pompoen maakt hier het rustiger in de buik en ook zijn ze dol op pompoensoep die niet sterk gekruid is. Die kruid ik pas af nadat hun portie eraf is.
Wortelen ook goed, en je kan nog aan zoete aardappel denken.
Tja zoveel eten is ook wel logisch, het lichaam moet toch hard werken, hij is wel stabieler, toch moet hij nog veel herstel doen in zijn spijsvertering.