Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaela
Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.

Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelen :bigarmhug: voor jou en Nelson!
Door inni
ivm die koksolie in z'n vacht smeren.....kan je niet wat oplossen in warm water en hem daarmee spoelen als met een conditioner. Ik durf wel 's een spraytjes vachtolie over een natte hond doen na de conditioner en nog 's lichtjes afspoelen. De haren zijn dan iets vettiger en niet zo pluizig (vooral fijn in de winter tegen het klitten) Misschien kan je de kokosolie in warm water ook wel sprayen. Succes
Door joel
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad vandaag bij de DA! Altijd fijn dat je goed bezig bent en Nelson dus geen zorg ontzegd.
eelke schreef:Dat klinkt al fijn!

Ik ga naar Dian Wagemakers van de Silverlinde. Zit bij Breda.
Zij heef ons ook geholpen met Qadir, echt een top mens!! ( maar is ze alweer aan het werk, ik weet dat ze er een poos eruit is geweest.....)
Door Hope
inni schreef:ivm die koksolie in z'n vacht smeren.....kan je niet wat oplossen in warm water en hem daarmee spoelen als met een conditioner. Ik durf wel 's een spraytjes vachtolie over een natte hond doen na de conditioner en nog 's lichtjes afspoelen. De haren zijn dan iets vettiger en niet zo pluizig (vooral fijn in de winter tegen het klitten) Misschien kan je de kokosolie in warm water ook wel sprayen. Succes
Water en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.
Het ging goed trouwens hoor. Je wil het ook echt op de huid, niet op de dekharen. Maar thx voor het idee!
Door pluk
Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.

Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelen :bigarmhug: voor jou en Nelson!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Door Radja
pluk schreef:
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik ook,sluit me hier ook bij aan! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.

Door inni
Hope schreef:Water en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.
Het ging goed trouwens hoor. Je wil het ook echt op de huid, niet op de dekharen. Maar thx voor het idee!

Ik had niet geprobeerd of het in water lukte maar wel fijn dat het op z'n huid zit nu....'t zal hem vast deugd doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door