Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelen

Moderator: Lizzy
eelke schreef:Dat klinkt al fijn!Zij heef ons ook geholpen met Qadir, echt een top mens!! ( maar is ze alweer aan het werk, ik weet dat ze er een poos eruit is geweest.....)
Ik ga naar Dian Wagemakers van de Silverlinde. Zit bij Breda.
inni schreef:ivm die koksolie in z'n vacht smeren.....kan je niet wat oplossen in warm water en hem daarmee spoelen als met een conditioner. Ik durf wel 's een spraytjes vachtolie over een natte hond doen na de conditioner en nog 's lichtjes afspoelen. De haren zijn dan iets vettiger en niet zo pluizig (vooral fijn in de winter tegen het klitten) Misschien kan je de kokosolie in warm water ook wel sprayen. SuccesWater en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.
Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelenvoor jou en Nelson!
pluk schreef:Ik ook,sluit me hier ook bij aan!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.
Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelenvoor jou en Nelson!
Hope schreef:Water en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.
Het ging goed trouwens hoor. Je wil het ook echt op de huid, niet op de dekharen. Maar thx voor het idee!
Hope schreef:Wat is apoquel toch eigenlijk een wondermiddel.Fijn! Houwe zo!
Vandaag een blije hond zonder jeuk!