Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

M@rina schreef:

Er zijn ergere dingen.... toch??? ik vind het een heel smakelijk hapje en je leest de boeken met nog meer plezier....
Nee ik zie dat niet als een straf hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Aprilsnow
Borke schreef:Leuke tip, precies zoiets zoek ik.
Helaas is het niet als Ebook verkrijgbaar.
Tenminste niet in het Nederlands en dat is specifiek wat ik zoek.
Als je nog andere tips hebt, dan hou ik mij aanbevolen :biggrin2:
Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.

Geen idee of ze er in E-book verkrijgbaar zijn. Ben nog beetje old school met een fysiek (te) zwaar boek ;)
Door Janneke
Aprilsnow schreef:Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.

Geen idee of ze er in E-book verkrijgbaar zijn. Ben nog beetje old school met een fysiek (te) zwaar boek ;)
Die zijn er weet ik toevallig. Van deel 1 zeker want die heb ik hier.
Door Siberienne
Aprilsnow schreef:Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.

klinkt interessant! dank je
Door Elvira
Pauline schreef:Zijn er nog mensen met een ebook bestand die het met mij willen delen?
Ik heb je een PB-tje gestuurd
Door Borke

Die is als Ebook verkrijgbaar, ik heb even een preview gedownload bij Kobo (ik heb een Kobo Ereader).
Door M@rina
Borke schreef:Die is als Ebook verkrijgbaar, ik heb even een preview gedownload bij Kobo (ik heb een Kobo Ereader).
Handig hé die Kobo site?
Door Borke
M@rina schreef:Handig hé die Kobo site?
Ja ik vind het heel handig.
De Ereader die ik heb vind ik niet zo handig qua menu als je er veel boeken op hebt staan. Misschien tijd voor een modernere versie...de mijne is iets van 5-6 jaar oud.
Door M@rina
Borke schreef:Ja ik vind het heel handig.
De Ereader die ik heb vind ik niet zo handig qua menu als je er veel boeken op hebt staan. Misschien tijd voor een modernere versie...de mijne is iets van 5-6 jaar oud.
Ik heb een Kobo H20 glo. Heel prettig in gebruik, en handig met het aanmaken van je eigen verzamelingen.
Door hannabelgje
Borke schreef: Ja ik vind het heel handig.
Ik gebruik gewoon de zoekfunctie. Anders is het inderdaad een speld in een hooiberg. Ik heb de oude touch van een jaartje of 5 geleden denk ik. Hij wordt ook wat trager en het schuifknopje werkt niet goed meer.

Door Borke
hannabelgje schreef:Ik gebruik gewoon de zoekfunctie. Anders is het inderdaad een speld in een hooiberg. Ik heb de oude touch van een jaartje of 5 geleden denk ik. Hij wordt ook wat trager en het schuifknopje werkt niet goed meer.

Ik heb een Glo en hij is traag nu er inmiddels veel opstaat en ik wil niet steeds aller er weer afhalen. Het programma vind ik niet zo handig, maar ik vrees dat daar niets in veranderd is...?
Door Ligaa
Ik heb een Icarus, heel goedkoop dingetje, doet precies wat hij moet doen. Boeken erop of eraf is gewoon stekkertje erin, laptop aan, boeken in de map of uit de map halen, stekker eruit en lezen maar. Niks programma. :P

Enig nadeel vind ik dat je geen kaften kunt zien en dat de pagina's maar weinig boeken bevatten (10 per pagina ofzo). Je kunt ook niet zoeken dus je bent soms een tijdje aan het bladeren. ;D
Door hannabelgje
Ik denk dat Borke dat bedoelt. Dat je zo moet zoeken naar je boeken. Mijn vorige had gewoon mapjes waar je makkelijk boeken in kon zetten per schrijver of genre.
Ik wil hierna een kindle zodat ik ook mijn kindle boeken erop kan lezen.

Door Borke
Dat bedoel ik inderdaad. Ik kan wel verzamelingen maken, maar dat vind ik dan weer teveel gedoe. Ik zou liever hebben dat het meer functioneert als een IPad. Alleen die Ereader leest lekkerder....

Hoe werkt dat op die nieuwe Kobo Aura?
Door M@rina
hannabelgje schreef:Ik denk dat Borke dat bedoelt. Dat je zo moet zoeken naar je boeken. Mijn vorige had gewoon mapjes waar je makkelijk boeken in kon zetten per schrijver of genre.
Ik wil hierna een kindle zodat ik ook mijn kindle boeken erop kan lezen.

Kindle boeken kan je ook op andere e reader lezen, alleen dan moet je de boeken in Calibre zetten (gratis te downloaden). Als je de boeken dan over wilt gaan zetten van caibre naar je reader dan vraagt hij vanzelf of het bestandstype omgezet moet worden.

Ik had hiervoor een kindle en las ook gewoon epub bestanden, maar dan werden ze wel eerst geconverteerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door