M@rina schreef:Nee ik zie dat niet als een straf hoor.
Er zijn ergere dingen.... toch??? ik vind het een heel smakelijk hapje en je leest de boeken met nog meer plezier....
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
M@rina schreef:Nee ik zie dat niet als een straf hoor.
Er zijn ergere dingen.... toch??? ik vind het een heel smakelijk hapje en je leest de boeken met nog meer plezier....
Borke schreef:Leuke tip, precies zoiets zoek ik.Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.
Helaas is het niet als Ebook verkrijgbaar.
Tenminste niet in het Nederlands en dat is specifiek wat ik zoek.
Als je nog andere tips hebt, dan hou ik mij aanbevolen
Aprilsnow schreef:Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.Die zijn er weet ik toevallig. Van deel 1 zeker want die heb ik hier.
Geen idee of ze er in E-book verkrijgbaar zijn. Ben nog beetje old school met een fysiek (te) zwaar boek
Aprilsnow schreef:Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.klinkt interessant! dank je
Geen idee of ze er in E-book verkrijgbaar zijn. Ben nog beetje old school met een fysiek (te) zwaar boek
Pauline schreef:Zijn er nog mensen met een ebook bestand die het met mij willen delen?Ik heb je een PB-tje gestuurd
Aprilsnow schreef:Kate Mosse met haar Languedoc trilogie misschien? Het verloren labyrint, De vergeten tombe en Citadel.Die is als Ebook verkrijgbaar, ik heb even een preview gedownload bij Kobo (ik heb een Kobo Ereader).
Borke schreef:Die is als Ebook verkrijgbaar, ik heb even een preview gedownload bij Kobo (ik heb een Kobo Ereader).Handig hé die Kobo site?
M@rina schreef:Handig hé die Kobo site?Ja ik vind het heel handig.
Borke schreef:Ja ik vind het heel handig.Ik heb een Kobo H20 glo. Heel prettig in gebruik, en handig met het aanmaken van je eigen verzamelingen.
De Ereader die ik heb vind ik niet zo handig qua menu als je er veel boeken op hebt staan. Misschien tijd voor een modernere versie...de mijne is iets van 5-6 jaar oud.
Borke schreef: Ja ik vind het heel handig.Ik gebruik gewoon de zoekfunctie. Anders is het inderdaad een speld in een hooiberg. Ik heb de oude touch van een jaartje of 5 geleden denk ik. Hij wordt ook wat trager en het schuifknopje werkt niet goed meer.
De Ereader die ik heb vind ik niet zo handig qua menu als je er veel boeken op hebt staan. Misschien tijd voor een modernere versie...de mijne is iets van 5-6 jaar oud.
hannabelgje schreef:Ik gebruik gewoon de zoekfunctie. Anders is het inderdaad een speld in een hooiberg. Ik heb de oude touch van een jaartje of 5 geleden denk ik. Hij wordt ook wat trager en het schuifknopje werkt niet goed meer.Ik heb een Glo en hij is traag nu er inmiddels veel opstaat en ik wil niet steeds aller er weer afhalen. Het programma vind ik niet zo handig, maar ik vrees dat daar niets in veranderd is...?
hannabelgje schreef:Ik denk dat Borke dat bedoelt. Dat je zo moet zoeken naar je boeken. Mijn vorige had gewoon mapjes waar je makkelijk boeken in kon zetten per schrijver of genre.Kindle boeken kan je ook op andere e reader lezen, alleen dan moet je de boeken in Calibre zetten (gratis te downloaden). Als je de boeken dan over wilt gaan zetten van caibre naar je reader dan vraagt hij vanzelf of het bestandstype omgezet moet worden.
Ik wil hierna een kindle zodat ik ook mijn kindle boeken erop kan lezen.