Meneer heeft het oude kuilenbed gister al eruit gedaan en vanochtend ook het oude kuilenmatras.
Ik heb er wel slaap van gekregen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Ons nieuwe bedje is bezorgd en in elkaar gezet. Het ziet er gelijk heel volwassen uit![]()
Meneer heeft het oude kuilenbed gister al eruit gedaan en vanochtend ook het oude kuilenmatras.
Ik heb er wel slaap van gekregen.
Hope schreef:Sandstonevloer
Mooi! Goede tip, wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Wij hebben nu wit
constance.blokzijl schreef:SandstonevloerMijn broer heeft zo'n vloer. Laat ik het zo zeggen: ze adviseren het niet echthufterproof, goed schoon te houden, niet te glad voor honden als laminaat maar wel gladde vloer... En de kleurkeuze is reuze.
Ik krijg hem in het verschillende tinten grijs, inclusief antraciete steentjes zodat de modderspetters niet zo opvallen
Maar ik vind de tegels ook mooi Els!
Hope schreef:Oh echt? Wij hebben al 5 jaar zo'n vloer op het oog, vrienden van ons hebben hem nu 3 jaar en die zijn er echt super tevreden over!
Mijn broer heeft zo'n vloer. Laat ik het zo zeggen: ze adviseren het niet echt
constance.blokzijl schreef:Oh echt? Wij hebben al 5 jaar zo'n vloer op het oog, vrienden van ons hebben hem nu 3 jaar en die zijn er echt super tevreden over!De enige mensen die ik ken die het hebben klagen erover dat het na een paar jaar slecht schoon te houden is, omdat er vuil tussen de steentjes blijft. Ik vind het wel heel mooi om te zien, maar ik zou het om die reden niet snel aandurven.
Nu moet ik zeggen, hier vlakbij in Wezep zit het nieuwe stenen tijdperk en zij hebben hun eigen recept voor een sandstone vloer, daar komen alle vloeren vandaan die wij kennen en zien en iedereen is er erg tevreden over.
Kaela schreef:Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....
De enige mensen die ik ken die het hebben klagen erover dat het na een paar jaar slecht schoon te houden is, omdat er vuil tussen de steentjes blijft. Ik vind het wel heel mooi om te zien, maar ik zou het om die reden niet snel aandurven.
constance.blokzijl schreef:Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....Oh dat klinkt wel als een groot verschil ja. Ik weet er verder ook niets van hoor, dus laat je door mij ook niet tegenhouden.
constance.blokzijl schreef:Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....
Angelique schreef:I k zou 'm maar direct gaan uittestenen ik heb de naam hier
Mieke L. schreef:en ik heb de naam hierZe had slaap, dus ik bedoelde slapen in de meest banale vorm van het woord