Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ons nieuwe bedje is bezorgd en in elkaar gezet. Het ziet er gelijk heel volwassen uit :cool:
Meneer heeft het oude kuilenbed gister al eruit gedaan en vanochtend ook het oude kuilenmatras.
Ik heb er wel slaap van gekregen.
Door Angelique
koekje schreef:Ons nieuwe bedje is bezorgd en in elkaar gezet. Het ziet er gelijk heel volwassen uit :cool:
Meneer heeft het oude kuilenbed gister al eruit gedaan en vanochtend ook het oude kuilenmatras.
Ik heb er wel slaap van gekregen.

I k zou 'm maar direct gaan uittesten :cool:
Hope schreef:
Mooi! Goede tip, wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Wij hebben nu wit ::)
Sandstonevloer Afbeelding hufterproof, goed schoon te houden, niet te glad voor honden als laminaat maar wel gladde vloer... En de kleurkeuze is reuze.
Ik krijg hem in het verschillende tinten grijs, inclusief antraciete steentjes zodat de modderspetters niet zo opvallen Afbeelding

Maar ik vind de tegels ook mooi Els!
Door Hope
constance.blokzijl schreef:Sandstonevloer Afbeelding hufterproof, goed schoon te houden, niet te glad voor honden als laminaat maar wel gladde vloer... En de kleurkeuze is reuze.
Ik krijg hem in het verschillende tinten grijs, inclusief antraciete steentjes zodat de modderspetters niet zo opvallen Afbeelding

Maar ik vind de tegels ook mooi Els!
Mijn broer heeft zo'n vloer. Laat ik het zo zeggen: ze adviseren het niet echt ;)
Hope schreef:
Mijn broer heeft zo'n vloer. Laat ik het zo zeggen: ze adviseren het niet echt ;)
Oh echt? Wij hebben al 5 jaar zo'n vloer op het oog, vrienden van ons hebben hem nu 3 jaar en die zijn er echt super tevreden over!
Nu moet ik zeggen, hier vlakbij in Wezep zit het nieuwe stenen tijdperk en zij hebben hun eigen recept voor een sandstone vloer, daar komen alle vloeren vandaan die wij kennen en zien en iedereen is er erg tevreden over.
Door Kaela
constance.blokzijl schreef:Oh echt? Wij hebben al 5 jaar zo'n vloer op het oog, vrienden van ons hebben hem nu 3 jaar en die zijn er echt super tevreden over!
Nu moet ik zeggen, hier vlakbij in Wezep zit het nieuwe stenen tijdperk en zij hebben hun eigen recept voor een sandstone vloer, daar komen alle vloeren vandaan die wij kennen en zien en iedereen is er erg tevreden over.
De enige mensen die ik ken die het hebben klagen erover dat het na een paar jaar slecht schoon te houden is, omdat er vuil tussen de steentjes blijft. Ik vind het wel heel mooi om te zien, maar ik zou het om die reden niet snel aandurven.
Kaela schreef:
De enige mensen die ik ken die het hebben klagen erover dat het na een paar jaar slecht schoon te houden is, omdat er vuil tussen de steentjes blijft. Ik vind het wel heel mooi om te zien, maar ik zou het om die reden niet snel aandurven.
Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....
Door Kaela
constance.blokzijl schreef:Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....
Oh dat klinkt wel als een groot verschil ja. Ik weet er verder ook niets van hoor, dus laat je door mij ook niet tegenhouden.

Ik zou niet weten wat voor voor permanents zouden kiezen. We hebben nu low budget vloerbedekking tegels zodat Oscar niet meer uitglijd. Daaronder ligt een pracht van een parket, wat Oscar vakkundig gesloopt heeft met zijn nagels. Kon hij ook niets aan doen, de vloer was gewoon niet tegen hem bestand.
Door Hope
constance.blokzijl schreef:Dat is dus een grindvloer, zo heb ik begrepen. Sandstone is niet open van structuur, het is grind gemengd met fijner en fijnst spul zodat het een soort vaste massa is, daar zit nog een coating op zodat het dicht is. En nee, ik heb geen aandelen, maar wil graag een hufterproof vloer, en heb dus echt goed gezocht wat handig is, nu hebben we een super mooie eiken vloer die echt niet praktisch is met honden....

Bij mijn broer was het probleem dat de coating er na een paar jaar af was en nieuwe coating bijna net zo duur was als de vloer. Ze hebben alles geprobeerd, waterstofzuiger, stoomreiniger etc. Er ligt nu laminaat overheen ::)

Maar goed, technieken veranderen hé. Wellicht is de coating van nu veranderd en wel langdurig goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door