Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Iemand leuke receptjes voor peulen? Ik kan gaan oogsten, maar ik heb nog nooit iets met peulen klaargemaakt. Ik vrees ook dat wij ze niet graag lusten![]()
We zijn in ieder geval niet van het wokken en roerbakken, dus die optie vervalt in ieder geval.
koekje schreef:Ook lekker in de groentemix voor woefWoef vreet in principe alles, maar jammer genoeg krijgt ie tegenwoordig buikpijn van groente.
Kaela schreef:Iemand leuke receptjes voor peulen? Ik kan gaan oogsten, maar ik heb nog nooit iets met peulen klaargemaakt. Ik vrees ook dat wij ze niet graag lustenIk had er niet veel aan dus: Langer laten hangen, dan de doperwtjes tijdens ontbijt in een boerenomelet mikken![]()
We zijn in ieder geval niet van het wokken en roerbakken, dus die optie vervalt in ieder geval.
Kaela schreef:Iemand leuke receptjes voor peulen? Ik kan gaan oogsten, maar ik heb nog nooit iets met peulen klaargemaakt. Ik vrees ook dat wij ze niet graag lusten![]()