Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Hier begint het wel af te koelen. Onweer nog niet gezien en op een paar minuutjes lichtjes miezeren deze namiddag is het droog gebleven.
Door Hope
Het is 32 graden op onze slaapkamer. Jammer dat de zon er niet schijnt, dan werden we slapend bruin.
We blijven nog maar gezellig in de tuin zitten :biggrin2:
Door smulpaap
Hier een aantal zeer benauwde uren gehad . Net een bui , en nu begint het lekker af te koelen
Soos net nog even mee , de twee oude taarten liepen elkaar zelfs uit te dagen .... pak me dan als je kan :D
En als de butler dan ook nog mee gaat doen en gekke liedjes zingt :biggrin2:
Door jasmijn
smulpaap schreef:De tweede keer mocht ik bevallen bij min - 16 :biggrin2:
Ik teken voor -16 doe mijn maar -16, mijn kenneden kan ik dan nog in mijn hempie naar buiten, zeker omdat ik hoorden dat je het van bevallen erg warm kan krijgen.
Ja -16 dat lijkt me wel wat :)

Heb trouwens net een opblaas bad gekocht, redelijk groot dus daar ga ik morgen lekker de helen dag in liggen :cool:
Ben hem nu aan het vullen en hij staat lekker achter in de tuin in het schaduw gedeelte, dus ik hoop morgen echt beter door te komen wat dit is geen doen.

We gaan zo nog een grote ronden met haku en dan morgen ochtend weer om 6 uur, dan krijgt die kleinen toch zijn beweging.
Hier waait het trouwens wel redelijk hard hoewel het eigenlijk net lijkt als of je in een föhn loopt, de slaapkamer is helaas het heetste plekje van het huis.
Waarschijnlijk ga ik dus in de voor kamer slapen, daar is het wel lekker koel.
Door Charlie Angel
Hier niets noemenswaardigs gevallen en onweer viel ook mee. Wel is het enorm benauwd. Blij met mijn ventilator boven het bed.
Door frodo quin
jasmijn schreef:Ik teken voor -16 doe mijn maar -16, mijn kenneden kan ik dan nog in mijn hempie naar buiten, zeker omdat ik hoorden dat je het van bevallen erg warm kan krijgen.
Ja -16 dat lijkt me wel wat :)

Heb trouwens net een opblaas bad gekocht, redelijk groot dus daar ga ik morgen lekker de helen dag in liggen :cool:
Ben hem nu aan het vullen en hij staat lekker achter in de tuin in het schaduw gedeelte, dus ik hoop morgen echt beter door te komen wat dit is geen doen.

We gaan zo nog een grote ronden met haku en dan morgen ochtend weer om 6 uur, dan krijgt die kleinen toch zijn beweging.
Hier waait het trouwens wel redelijk hard hoewel het eigenlijk net lijkt als of je in een föhn loopt, de slaapkamer is helaas het heetste plekje van het huis.
Waarschijnlijk ga ik dus in de voor kamer slapen, daar is het wel lekker koel.
Moet je maar naar hier (Gent) komen, hier is het vanaf morgen terug wat leefbaarder van temperatuur. En het zijn feesten, dus heel gezellig hier :)
Door smulpaap
Het is hier inmiddels weer om te ploffen , vanmorgen nog niet

Net nog even op pad met de soos , maar ik ben terug gegaan . Niet verantwoord met twee bejaarden
Door Kaio
Om deze tijd probeer ik het niet eens met mijn honden.
Opa Kaio ging vanmorgen op een klein stukje al niet lekker. Zaar piepend ademen. Die kan alleen ff zwemmen met dit weer meer niet.
Die doet de rest van de dag maar zijn doedoe en andere zaken in de tuin. Ik waag het er niet meer op met hem. Hij ligt nu ook op zijn zij te hijgen, maar gewoon op een 'goede' manier.

En ik ga eens een boekie erbij pakken en heerlijk buiten zitten. Ff genieten want voor je het weet klagen we weer over de regen :biggrin2:
Door fransbulletje
Veel te warm, alles dicht en de heren binnen.
Voel me net zo'n kluizenaar op dit soort dagen geef mij maar winter.
Door jasmijn
hier is het redelijk uit te houden, ik zit nu heerlijk in een opblaas bad en er staat een klein windje.
Ben echt blij met mijn bad want het scheeld echt een hoop :biggrin2:

Haku ligt boos binnen want hij wilt uit :-\ lange wandeling van vanochtend was niet lang genoeg ::)
Oja en ik zit in het water dus ben ik eng want stel je voor dat je nat word :-X ::)
Door dinky89
Jeej regen en verkoeling :D
Sta nog net niet op straat in de regen te dansen ;D
Gisteravond was er ook korte bui maar daarvan koelde het niet af (liep toen buiten), nu lijkt het wel af te koelen. Erg fijn wanneer het binnen 26 graden is en op kantoor ook al geen airco is ;-)
Door rosmin
Hier alleen nog maar gerommel in de verte, zodra je buiten beweegt, stroomt het klamme zweet je over de rug.
Hoop dat de bui uit Groningen hier snel is :)
Door Lil
Vies warm, plakkerig en benauwd. Stuur maar wat onweer naar hier!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door