Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:De tweede keer mocht ik bevallen bij min - 16Ik teken voor -16 doe mijn maar -16, mijn kenneden kan ik dan nog in mijn hempie naar buiten, zeker omdat ik hoorden dat je het van bevallen erg warm kan krijgen.
jasmijn schreef:Ik teken voor -16 doe mijn maar -16, mijn kenneden kan ik dan nog in mijn hempie naar buiten, zeker omdat ik hoorden dat je het van bevallen erg warm kan krijgen.Moet je maar naar hier (Gent) komen, hier is het vanaf morgen terug wat leefbaarder van temperatuur. En het zijn feesten, dus heel gezellig hier
Ja -16 dat lijkt me wel wat![]()
Heb trouwens net een opblaas bad gekocht, redelijk groot dus daar ga ik morgen lekker de helen dag in liggen![]()
Ben hem nu aan het vullen en hij staat lekker achter in de tuin in het schaduw gedeelte, dus ik hoop morgen echt beter door te komen wat dit is geen doen.
We gaan zo nog een grote ronden met haku en dan morgen ochtend weer om 6 uur, dan krijgt die kleinen toch zijn beweging.
Hier waait het trouwens wel redelijk hard hoewel het eigenlijk net lijkt als of je in een föhn loopt, de slaapkamer is helaas het heetste plekje van het huis.
Waarschijnlijk ga ik dus in de voor kamer slapen, daar is het wel lekker koel.