cj schreef:Je hebt altijd baas boven baas. Ik moest vandaag verhuizen van Noord-Holland naar Brabant......Welkom!
Tussendoor zat ik 4 uur in een ziekenhuis zonder airco

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
cj schreef:Je hebt altijd baas boven baas. Ik moest vandaag verhuizen van Noord-Holland naar Brabant......Welkom!
eelke schreef:En dat allemaal dankzij mijn cowboy regenlaarzenHeb je ze soms achtergelaten??
jasmijn schreef:Het is hier binnen met alles dicht 28 gradenTroost je op mijn kantoor was het 36 graden en na de opmerking goh je bent niet echt helder vandaag heb ik mijn boeltje gepakt en nu zit ik thuis met mijn dossiers. Was al aan het balen dat ik vandaag naar kantoor moest terwijl woensdag mijn thuiswerkdag is.![]()
Denk dat ik zo maar weer onder de douch spring, ben er echt beroerd van![]()
Wat zou ik nu graag in Portugal zijn, daar is het dan wel warmer buiten maar het huis van mijn schoonouders blijft heerlijk maar een graad of 18![]()
Hier heb ik nergens om naar toe te vluchten
Lil schreef:Troost je op mijn kantoor was het 36 graden en na de opmerking goh je bent niet echt helder vandaag heb ik mijn boeltje gepakt en nu zit ik thuis met mijn dossiers. Was al aan het balen dat ik vandaag naar kantoor moest terwijl woensdag mijn thuiswerkdag is.Ik kan echt niet tegen de hitten