Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
cj schreef:Je hebt altijd baas boven baas. Ik moest vandaag verhuizen van Noord-Holland naar Brabant...... :'(
Welkom!

Tussendoor zat ik 4 uur in een ziekenhuis zonder airco :smitten:
Door Hope
Wij zijn overgestapr op tropenrooster. Zodra het licht wordt het bed uit, aan de slag, zodra het warm is binnen een paar uurtjes slapen. Ik geniet met volle teugen. Eindelijk kan ik lekker wandelen etc zonder drie keer per dag een droog regenpak te moeten aantrekken.

Oké, het is warm, maar na al die wateroverlast hoor je mij niet snel meer zeuren :biggrin2:
Door Mandarijn
eelke schreef:En dat allemaal dankzij mijn cowboy regenlaarzen :cool:
Heb je ze soms achtergelaten??
Door smulpaap
Ik ben om kwart voor zes aan de wandel gegaan met de soos . Acht uur terug , en toen werd het al flink warm
Door Kaio
Vanochtend heeft mijn Fozzeman heerlijk gezwommen, wou al zowat inpakken, toen kwamen de wilde paarden hun plekkie opeisen, hadden ook veulen bij zich. Gauw iets verder gelopen :biggrin2: Maar wat een mooie groep paarden en ze zijn ook zo vaak lekker met elkaar bezig wat stoeien ed.

Kaio was dus boos toen ik terugkwam met Fozzy ::)
Door Hope
Heerlijke ochtend gehad. Prachtig om de zon op te zien komen...
Nu is het al behoorlijk warm maar er staat een aardige wind, die maakt het nog goed aangenaam.
Door Kaio
Hier was het vanochten al 22, maar goed ik werd continue natgespettert door pretletter, dus mocht wel een beetje warm zijn ;D
Nu is het 24, staat idd een lekker briesje. Tot nu toe vind ik het heel lekker :D
Door jasmijn
Het is hier binnen met alles dicht 28 graden :-X

Denk dat ik zo maar weer onder de douch spring, ben er echt beroerd van :-\
Wat zou ik nu graag in Portugal zijn, daar is het dan wel warmer buiten maar het huis van mijn schoonouders blijft heerlijk maar een graad of 18 :)
Hier heb ik nergens om naar toe te vluchten :(
Door Lil
jasmijn schreef:Het is hier binnen met alles dicht 28 graden :-X

Denk dat ik zo maar weer onder de douch spring, ben er echt beroerd van :-\
Wat zou ik nu graag in Portugal zijn, daar is het dan wel warmer buiten maar het huis van mijn schoonouders blijft heerlijk maar een graad of 18 :)
Hier heb ik nergens om naar toe te vluchten :(
Troost je op mijn kantoor was het 36 graden en na de opmerking goh je bent niet echt helder vandaag heb ik mijn boeltje gepakt en nu zit ik thuis met mijn dossiers. Was al aan het balen dat ik vandaag naar kantoor moest terwijl woensdag mijn thuiswerkdag is.
Door jasmijn
Lil schreef:Troost je op mijn kantoor was het 36 graden en na de opmerking goh je bent niet echt helder vandaag heb ik mijn boeltje gepakt en nu zit ik thuis met mijn dossiers. Was al aan het balen dat ik vandaag naar kantoor moest terwijl woensdag mijn thuiswerkdag is.
Ik kan echt niet tegen de hitten :-\ , ben meer iemand van met 3 graden op bloten voeten, bloten armen en een rok aan en nog warm ;)
Als kind had ik om de haverklap een zonnensteek, mijn moeder had het nooit zo goed door was die is van de afdeling altijd koud ::)

Ik meen echt dat ik zeg dat ik met 36 op het kantoor echt flauw zou zijn gevallen, ze hebben me al eens uit een zaal moeten dragen op school omdat ik neer ging door de hitten :-X

Geef je groot gelijk dat je nu thuis zit, is echt belagelijk dat ze verwachten dat je met die hitten kunt werken >:(
Door Kaio
In de schaduw in de wind vind ik het nog wel te doen.
volgens de thermometer 32 pas
Op kantoor met 36 graden? Volgens mij mag je dan niet meer 8 uur maken officieel, of dat kantoor van jullie weet wel alle mazen in de wet? ;D ;) Nee blij dat je toch naar huis kon gaan, stuk koeler!

Wel moet ik nu buienradar in de gaten houden, moet zorgen dat als de onweersbuien er zijn dat ze al gegeten hebben en dat ik niet meer uit de woonkamer weg moet
Door Lil
[quote="Kaio"]In de schaduw in de wind vind ik het nog wel te doen.
volgens de thermometer 32 pas
Op kantoor met 36 graden? Volgens mij mag je dan niet meer 8 uur maken officieel, of dat kantoor van jullie weet wel alle mazen in de wet? ;D ;) Nee blij dat je toch naar huis kon gaan, stuk koeler!

Wel moet ik nu buienradar in de gaten houden, moet zorgen dat als de onweersbuien er zijn dat ze al gegeten hebben en dat ik niet meer uit de woonkamer weg moet[/quote

Hahaha ja vast wel. Nu zit ik hoogste etage aan de zonkant. Op veel plaatsen stuk beter te harden, maar niet op mijn stekje haha. Maar ik mocht naar huis (doe braaf die dossiers, anders red ik het niet en heb ik mijzelf ermee).

O wat erg! Gelukkig kan mijn huidige duo alleen blijven met onweer.
Door koekje
Lil, zwanger zijn met dit weer is niet te vergelijken met een warm kantoor.
Je houdt dan hormonaal vocht vast, hebt minder longinhoud doordat er een baarmoeder je organen verdrukt, hyperventilatie door lager hb, en haalt oppervlakkiger adem door verhoogd progesteron.
En daarbij dus een extra inwendige kachel die meer dan je buikholte vult.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door