Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
koekje schreef:Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paard :cool:
Whahahaha, daar gaan je principes. :cool: ;D
Door Kim_S
-Annemarie- schreef:Veel plezier van je autootje, Hanna! :thumbsupup:

Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af. :P
Even op de site van rijkswaterstaat kijken, je mag gratis naar de wasstraat! Hoorde ik net op de radio. Hoop dat dat werkt. Er staat momenteel een kilometer file bij de wasstraat ;D
Door Kim_S
koekje schreef:Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paard :cool:
Dit is het begin van het einde :biggrin2:

Leuk voor Vera! :-*
Door kira
Met kleine beer een egel gevonden met erge wonden. Eerst beertje weggebracht, iemand anders had inmiddels egeltje al opgepakt. Wonden gespoeld en met een pincet vele vele maden uit diepe wonden gehaald. Verder verzorgd. Zo kijken hoe het met egeltje gaat. Was allemaal erg diep dus geen idee of die het haalt. Maar toch zo apart egel kwam echt op ons af en heb dan zo de indruk dat een diertje voelt dat er hulp mogelijk is.
Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Even op de site van rijkswaterstaat kijken, je mag gratis naar de wasstraat! Hoorde ik net op de radio. Hoop dat dat werkt. Er staat momenteel een kilometer file bij de wasstraat ;D

Wij waren zo bijdehand om eerst even uit te zoeken hoe druk het was. :biggrin2:
Daar zullen ze in Tynaarlo niet blij mee geweest zijn. :D
Door -Annemarie-
Ronald schreef:Bijzonder, Kira!

Vandaag een VRO gedaan. VRO Risico om precies te zijn. Op de motor. Met dit weer. Soms hè... ben ik gewoon een klein beetje gek... :crazy2:

Top, veiligheid boven alles. :thumbsupup:
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Veel plezier van je autootje, Hanna! :thumbsupup:

Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af. :P

Sta je ook eens in de file in Drenthe :biggrin2:
Door Pauline
Door de CT-scan geweest. Gisteren en vanmorgen 1 liter chemische troep gedronken, meld ik me daar moet ik nog een liter!! :o :o :o :o :-X Die heb ik binnen 10 minuten opgedronken en toen moest ik nog 10 minuten wachten totdat mijn maag wat leger was. Elf uur was ik weer buiten, terwijl de scan pas om kwart over plaats zou vinden. Dat was een keer geen vertraging. :D
Door Mieke L.
Pauline schreef:Door de CT-scan geweest. Gisteren en vanmorgen 1 liter chemische troep gedronken, meld ik me daar moet ik nog een liter!! :o :o :o :o :-X Die heb ik binnen 10 minuten opgedronken en toen moest ik nog 10 minuten wachten totdat mijn maag wat leger was. Elf uur was ik weer buiten, terwijl de scan pas om kwart over plaats zou vinden. Dat was een keer geen vertraging. :D

Wow! heftig! Wanneer hoor je de uitslag?
Door kira
Egeltje verzorgd, taart gebakken, appelmoes gemaakt, blonde god gekamd, paar druppels regen gezien, tabak gezocht, gewandeld, boodschappen gedaan. Ben gewoon aan vakantie toe.
kira schreef:Egeltje verzorgd, taart gebakken, appelmoes gemaakt, blonde god gekamd, paar druppels regen gezien, tabak gezocht, gewandeld, boodschappen gedaan. Ben gewoon aan vakantie toe.
Hahaha.
Maarre, die taarten bakken jullie nou nooit als ik in de buurt ben. Afbeelding
Genieten jullie nog maar lekker!
Door koekje
Vanmiddag met de kabouter gewinkeld. Het was leuk.

En wat hebben we allemaal gekocht:
Bij de Hema: pluizenrollers, knutselpapier, regenjasje, schattige legging met hartjes, 2 shirten voor mij, tas met rookworst erop, Jip en Janneke stickers, boek van Jip en Janneke, peuterstiften, houten taartjes.

Daarna naar de H&M: zomershirtje met hartjes, hobbezak (romper, maar dan 'gekleed') met klaprozen, 2 verschillende diademen met een kroontje (kunnen we samen prinses spelen :biggrin2: ) en een tasje in de vorm van een popcornzakje.

Daarna naar de speelgoedwinkel voor twee cadeautjes voor jarige bekenden: een kleimachine en een helikopter.

Daarna nog naar de jumbo voor weekendboodschappen: zakje kadetjes, doos pringels, pak sap en croissant voor de kabouter. En een kipfilet voor Sien, die was gisteren jarig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door