koekje schreef:Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paardWhahahaha, daar gaan je principes.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paardWhahahaha, daar gaan je principes.
-Annemarie- schreef:Veel plezier van je autootje, Hanna!Even op de site van rijkswaterstaat kijken, je mag gratis naar de wasstraat! Hoorde ik net op de radio. Hoop dat dat werkt. Er staat momenteel een kilometer file bij de wasstraat![]()
Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af.
koekje schreef:Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paardDit is het begin van het einde
Kim_S schreef:Even op de site van rijkswaterstaat kijken, je mag gratis naar de wasstraat! Hoorde ik net op de radio. Hoop dat dat werkt. Er staat momenteel een kilometer file bij de wasstraat
Ronald schreef:Bijzonder, Kira!
Vandaag een VRO gedaan. VRO Risico om precies te zijn. Op de motor. Met dit weer. Soms hè... ben ik gewoon een klein beetje gek...
-Annemarie- schreef:Veel plezier van je autootje, Hanna!![]()
Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af.
Pauline schreef:Door de CT-scan geweest. Gisteren en vanmorgen 1 liter chemische troep gedronken, meld ik me daar moet ik nog een liter!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik binnen 10 minuten opgedronken en toen moest ik nog 10 minuten wachten totdat mijn maag wat leger was. Elf uur was ik weer buiten, terwijl de scan pas om kwart over plaats zou vinden. Dat was een keer geen vertraging.
kira schreef:Egeltje verzorgd, taart gebakken, appelmoes gemaakt, blonde god gekamd, paar druppels regen gezien, tabak gezocht, gewandeld, boodschappen gedaan. Ben gewoon aan vakantie toe.Hahaha.