Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
zurca schreef:Ja bij de bouwmarkten weten ze het wel... :-X ::)
Zulke dingen zijn nu helemaal hip net als "do it your self" met pallets...zag laats pallets te koop bij de bouwmarkt ::)
Misschien eens op internet kijken of eens informeren bij een bedrijf wat iets met staal doet? Wie weet tref je op zo'n manier iets leuks aan..
Mijn vriend werkt voor een metaal bedrijf ;) maar echte steigeronderdelen zijn veel dikker en groffer, dus dat werkt niet voor zo'n ding. Ach, ik verzin er vast ooit nog wel eens wat voor.
Too schreef:Hanna welke kleur heeft de 'nieuwe blauwe' ?
Hij is shark grijs. Vrij donkergrijs dus.

Afbeelding

Inmiddels veilig gearriveerd in de noordoostpolder waar mijn ouders aan het huissitten zijn. Mijn nichtjes van 14 en 15 zijn met me meegereden en gaan zondag ook weer met mij terug naar huis. Het autootje is heel braaf geweest onderweg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
Bedankt!
Mijn eerste dag thuiswerken. Zoë wilde gewoon om 5 uur opstaan dus we liepen om 5.30 alweer in het bos. Nu ben ik braaf aan het werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaio
Mooi autootje Hanna.

Mooie heiwandeling gehad met Fozzel. Wel afgesloten met een typisch voorbeeld van een infantiele eikel.van het ras homo-sapiens.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door! :o :o :o Dus voor de auto gesprongen, van hooo! ( Paste geen vinger meer tussen mijn been en bumber :-X )
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed. :-X En ik zweer het, hij was gewoon tegen.de pup aangereden als ik niet gesprongen had! :-X :-X :-X Nouja gelukkig had pupsel in ieder geval niks in de gaten.
Door kira
Kek autootje Hanna, veel veilige kilometers gewenst.

Bizar weer vandaag in ieder geval te klef en als de zon komt te heet om veilig een beer in de auto te laten zitten. Dus beetje dummy's zoeken, zwemmen, gewerkt, menuutje bedacht voor avond eten etc. Morgen is het weer voor ons weer positief dus vandaag lekker relaxen.
Door frodo quin
Kaio schreef:Mooi autootje Hanna.

Mooie heiwandeling gehad met Fozzel. Wel afgesloten met een typisch voorbeeld van een infantiele eikel.van het ras homo-sapiens.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door! :o :o :o Dus voor de auto gesprongen, van hooo! ( Paste geen vinger meer tussen mijn been en bumber :-X )
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed. :-X En ik zweer het, hij was gewoon tegen.de pup aangereden als ik niet gesprongen had! :-X :-X :-X Nouja gelukkig had pupsel in ieder geval niks in de gaten.
Zo iemand zou onmiddelijk een rijverbod moeten krijgen >:( Gelukkig is er nu niets gebeurd, maar vroeg of laat gaat het toch mis met zo'n debiel aan het stuur.
Door -Annemarie-
Veel plezier van je autootje, Hanna! :thumbsupup:

Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door