Auto opgehaald. Hij rijdt lekker! Wel moeilijk om afscheid te nemen van mijn blauwe autootje.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef:Ja bij de bouwmarkten weten ze het wel...Mijn vriend werkt voor een metaal bedrijf![]()
![]()
Zulke dingen zijn nu helemaal hip net als "do it your self" met pallets...zag laats pallets te koop bij de bouwmarkt![]()
Misschien eens op internet kijken of eens informeren bij een bedrijf wat iets met staal doet? Wie weet tref je op zo'n manier iets leuks aan..
Too schreef:Hanna welke kleur heeft de 'nieuwe blauwe' ?Hij is shark grijs. Vrij donkergrijs dus.
Kaio schreef:Mooi autootje Hanna.Zo iemand zou onmiddelijk een rijverbod moeten krijgen
Mooie heiwandeling gehad met Fozzel. Wel afgesloten met een typisch voorbeeld van een infantiele eikel.van het ras homo-sapiens.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door!![]()
![]()
Dus voor de auto gesprongen, van hooo! ( Paste geen vinger meer tussen mijn been en bumber
)
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed.En ik zweer het, hij was gewoon tegen.de pup aangereden als ik niet gesprongen had!
![]()
![]()
Nouja gelukkig had pupsel in ieder geval niks in de gaten.