Kaela schreef:Mijn hond is extreem gestresst bij de dierenarts, maar no way dat ik hem slapen mee nam. Mijn god, je hebt als baasje geen flauw benul wat je doen moet als er iets mis gaat. Je weet niet hoe lang dingen mogen duren, wanneer het aangekeken kan worden en wanneer iets gevaarlijk wordt.
Ik heb een tijdje terug een paar keer bij mijn dierenarts rond mogen sporten als fotograaf. Ik heb toen gezien hoe intensief de assistentes de dieren na de operaties in de gaten houden. Kat en hond. Continu checken, tempen, kruikje erbij, zullen we even overleggen met de arts, inzet van medicatie indien nodig enz. Dat kun je zelf niet, want als baasje weet je (een enkele uitzondering daargelaten) gewoon niet waar je op moet letten.
Fijn dat alles goed af is gelopen Radja en heel veel succes met de klacht. Super goed dat je het er niet bij laat zitten.
Dat continu checken na een operatie dat is ook mijn ervaring bij de DA. Kijk wanneer een hond erg gestresst is,wil het nog wel eens gebeuren dat je ze eerder op kan halen dan gepland,maar dan zijn ze wel wakker! Is met Radja ook wel eens gebeurd,werd ik gebeld dat ik moest komen,omdat ze alles bijelkaar joelde,hoorde ik ook aan de telefoon. Dan moest ik ff 5 minuten bij haar gaan zitten,was alles goed dan mocht ze eerder met mij mee,wakker!