kira schreef:Wij keken uiteraard ook. Basic zijn de huisjes voor mij niet, we hebben een zee van ruimte een geweldige keuken (bak en kook er zeer veel) geen ligbad maar wel heerlijke banken etc. Alles hondvriendelijk en ik vind het opmerkelijk hoeveel rekening iedereen met elkaar houdt qua omlopen, even wachten etc, ook nog nooit zo maar een hond erbij gehad in de losloop. Er zijn geen gemeenschappelijke verplichtingen, soms doet het hele park mee aan een bbq en soms gaat die niet door omdat niemand wil, idem met de wandeling. Verder een schitterende omgeving met heel veel historie.Ja ik vond het ook al niet basic uitzien, nouja gelukkig staan er geen dure vaasjes ed
Was erg leuk om het mantrailen van mijn kleine beer weer terug te zien en vandaag leuke reacties gehad met he jullie waren op tv.
Net heeft Dame weer heerlijk gelopen, ze voelt zo goed aan of haar lijf kan en zo ja hoe ver. En vandaag kon het dus ze is nu nat en zanderig. Verder heerlijk getraind met de kleine beer en Foppe. Morgen ook nog leuke Dingen te doen en dan een hele week vooruit kijken naar een heel weekend detectie werk.

Ik zou er heel graag eens heen willen alleen hebben we een oudje van 12 en daarbij vind ik het moeilijk om 1 . uberhaupt nog iets te regelen 2. niet precies te weten wat ik kan verwachten, want trapjes en hellingen worden ook moeilijker. Voor nu hebben we vakantie TS staan, maar ook daar zal het al lastig worden

Maar was leuk om ookkleine beer ff in actie te zien, en jij had zelfs een regel tekst