Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
kira schreef:Wij keken uiteraard ook. Basic zijn de huisjes voor mij niet, we hebben een zee van ruimte een geweldige keuken (bak en kook er zeer veel) geen ligbad maar wel heerlijke banken etc. Alles hondvriendelijk en ik vind het opmerkelijk hoeveel rekening iedereen met elkaar houdt qua omlopen, even wachten etc, ook nog nooit zo maar een hond erbij gehad in de losloop. Er zijn geen gemeenschappelijke verplichtingen, soms doet het hele park mee aan een bbq en soms gaat die niet door omdat niemand wil, idem met de wandeling. Verder een schitterende omgeving met heel veel historie.
Was erg leuk om het mantrailen van mijn kleine beer weer terug te zien en vandaag leuke reacties gehad met he jullie waren op tv.

Net heeft Dame weer heerlijk gelopen, ze voelt zo goed aan of haar lijf kan en zo ja hoe ver. En vandaag kon het dus ze is nu nat en zanderig. Verder heerlijk getraind met de kleine beer en Foppe. Morgen ook nog leuke Dingen te doen en dan een hele week vooruit kijken naar een heel weekend detectie werk.
Ja ik vond het ook al niet basic uitzien, nouja gelukkig staan er geen dure vaasjes ed :D ;D
Ik zou er heel graag eens heen willen alleen hebben we een oudje van 12 en daarbij vind ik het moeilijk om 1 . uberhaupt nog iets te regelen 2. niet precies te weten wat ik kan verwachten, want trapjes en hellingen worden ook moeilijker. Voor nu hebben we vakantie TS staan, maar ook daar zal het al lastig worden :-\
Maar was leuk om ookkleine beer ff in actie te zien, en jij had zelfs een regel tekst :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door kira
Kaio schreef:Ja ik vond het ook al niet basic uitzien, nouja gelukkig staan er geen dure vaasjes ed :D ;D
Ik zou er heel graag eens heen willen alleen hebben we een oudje van 12 en daarbij vind ik het moeilijk om 1 . uberhaupt nog iets te regelen 2. niet precies te weten wat ik kan verwachten, want trapjes en hellingen worden ook moeilijker. Voor nu hebben we vakantie TS staan, maar ook daar zal het al lastig worden :-\
Maar was leuk om ookkleine beer ff in actie te zien, en jij had zelfs een regel tekst :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ja was goed tekstvast haha. De bungalows hebben bij de ingang een paar brede beton treden. Die is voor jullie denk ik ook goed te doen. Onze dame loopt die ook en ik denk jullie oudste is vele male beter te been. Er ligt ook een loopplank. Er is een finnhutte met nog minder treden.

Gingen de drie moeders op stok, maar hun twee kuikens kunnen nog niet het hok in, wat een paniek weer.
Door Kim_S
eelke schreef:Toch eigenlijk wel erg dat de guppen hier bij het raam op visite zitten te wachten als we eens goed gepoetst hebben ::)
Mijn kindjes vragen dan ook altijd wie er op visite komen :biggrin2: :-[

OT: dit weekend (voor de 2e keer in 2 weken tijd) 1100 km gereden om een puppy uit te zoeken. Gelukkig is het wel gelukt deze keer. Dus over 2 weken mogen we weer, om hem op te halen :biggrin2:
Door Kaio
kira schreef:Ja was goed tekstvast haha. De bungalows hebben bij de ingang een paar brede beton treden. Die is voor jullie denk ik ook goed te doen. Onze dame loopt die ook en ik denk jullie oudste is vele male beter te been. Er ligt ook een loopplank. Er is een finnhutte met nog minder treden.

Gingen de drie moeders op stok, maar hun twee kuikens kunnen nog niet het hok in, wat een paniek weer.
Helaas gaat hij heel rap achteruit :'( spieren op achterhand zijn. In 6 maanden tijd geheel verdwenen. :(
Loopplank vindt hij nog steeds een no-go. Hij wijgert met de loopplank de auto in te lopen, echt erg :-X Eruit gaat nog wel ook niet zijn eigen keus, maar het loopt. Maar loopplank op laat ie zich vallen :-X Dwarse klepel. Dan zullen brede trappen nog beter gaan.
Door eelke
Kaio schreef: Helaas gaat hij heel rap achteruit :'( spieren op achterhand zijn. In 6 maanden tijd geheel verdwenen. :(
Loopplank vindt hij nog steeds een no-go. Hij wijgert met de loopplank de auto in te lopen, echt erg :-X Eruit gaat nog wel ook niet zijn eigen keus, maar het loopt. Maar loopplank op laat ie zich vallen :-X Dwarse klepel. Dan zullen brede trappen nog beter gaan.
:-\ Zo oud en dan nog zo dwars. Wordt hij gewoon oud en stijf of heeft hij ook pijn?

Ik heb gisteren een nieuw tv kastje in elkaar gezet (Angelique, nu 'moet' je ook een nieuwe!) Zelf ontworpen bij de ikea. Geen pootjes dus geen balletjes meer die eronder rollen. 2 lades onder, twee deurtjes boven, waarvan een van glas zodat alle apparatuur er dicht in staat, dat gaat stof schelen hoop ik. Verder smaller want Gijs kon zijn draai niet meer zo goed maken daar sinds de nieuwe bank, en ook wat hoger, dan kunnen we beter over hem heen kijken als ie weer eens iets wil en wij niet ::)
Ik heb er spierpijn in mijn billen van. Het was ook zo'n klus. En toen moest alle apparatuur ook nog losgekoppeld en weer vast natuurlijk, man man. Maar het is gelukt. Ha.
Door Angelique
eelke schreef::-\ Zo oud en dan nog zo dwars. Wordt hij gewoon oud en stijf of heeft hij ook pijn?

Ik heb gisteren een nieuw tv kastje in elkaar gezet (Angelique, nu 'moet' je ook een nieuwe!) Zelf ontworpen bij de ikea. Geen pootjes dus geen balletjes meer die eronder rollen. 2 lades onder, twee deurtjes boven, waarvan een van glas zodat alle apparatuur er dicht in staat, dat gaat stof schelen hoop ik. Verder smaller want Gijs kon zijn draai niet meer zo goed maken daar sinds de nieuwe bank, en ook wat hoger, dan kunnen we beter over hem heen kijken als ie weer eens iets wil en wij niet ::)
Ik heb er spierpijn in mijn billen van. Het was ook zo'n klus. En toen moest alle apparatuur ook nog losgekoppeld en weer vast natuurlijk, man man. Maar het is gelukt. Ha.

Ja maar ja maar schat, ik heb allang een nieuwe :biggrin2:

Ik heb laatst wel een ander Ikeakastje in elkaar gezet, vond het best een prestatie :biggrin2:
Door eelke
Zonder het even te vertellen? :-\

Ik vind het zo leuk om te doen, die dingen in elkaar zetten. In mijn eentje, dat wel, want met de meneer erbij is het ineens niet zo gezellig meer. Lekker op t gemak, muziekje erbij, Joep ook nog half op schoot erbij, pompidom.
Door Angelique
eelke schreef:Zonder het even te vertellen? :-\

Ik vind het zo leuk om te doen, die dingen in elkaar zetten. In mijn eentje, dat wel, want met de meneer erbij is het ineens niet zo gezellig meer. Lekker op t gemak, muziekje erbij, Joep ook nog half op schoot erbij, pompidom.

Duhhh, weet je nog dat ik aan jou vroeg of jij nog wist wat dat ding nieuw gekost had...zodat ik wist voor hoeveel ik 'm op MP kon zetten? De verborgen boodschap daarin was dat ik een nieuwe tv-kast had gekocht :biggrin2:
Angelique schreef:

Duhhh, weet je nog dat ik aan jou vroeg of jij nog wist wat dat ding nieuw gekost had...zodat ik wist voor hoeveel ik 'm op MP kon zetten? De verborgen boodschap daarin was dat ik een nieuwe tv-kast had gekocht :biggrin2:
Kuch ja dat klinkt ergens wel logisch ja kuch.
Door Kaio
eelke schreef::-\ Zo oud en dan nog zo dwars. Wordt hij gewoon oud en stijf of heeft hij ook pijn?

Ja niet genoeg spieren meer op de achterhand hebben om in de auto te springen, maar nog steeds dwars gnoeg om een loopplank te weigeren. Hij is altijd wel een dwarse geweest, en daarnaast ook heel veel van "zelf doen". Dus achterhand tillen ook liever niet ::) Maar dat laat ie nu nog toe, maar het liefst springt ie zelf , wat dus altijd resulteert in een smak tegen de auto, dus het is echt snel erbij zijn met hem.
Pijn, ja nee ik weet het niet eerlijk gezegd. Hij heeft een hotspot gehad en die vrat energie op zijn leeftijd. Dus daaraan heeft ie sowieso pijn gehad. Nu likt ie ook veel op zijn voorpoten en ellebogen, kan zijn dat er teken hebben gezeten, nu zitten er korstjes en daarop blijft ie bijten. Nou heeft ie wel vaker zijn hele leven poten gelikt, maar hget is nu meer, dus het zou mogelijk ook op pijn/stijfheid kunnen duiden. Maar hoe ik dat echt uitvis? Latig hoor :-\ Ik wou hem eens als testcase naar een nieuwe DA meenemen, de huidige DAP vind ik niet goed genoeg.

Oo wel fijn zo een tv kast, en dan vooral die hoogte ;D Wij hebben gewoon een hele grote TV :biggrin2: Maar idd dicht scheelt ook heel veel, hebben wij ook hoofdzakelijk, ik heb zo'n kastje om de afstandsbedieningssignalen door te geven. Ik heb net eens bij de ikea gekeken, best leuk zo dat zelf samenstellen. Oo gut als wij een nieuwe willen moeten we ook naar de ikea ::)
Door eelke
Je zou hem natuurlijk op pijnstillers kunnen zetten en kijken of dat verbetering geeft?

Onze tv is ook niet echt klein, maar ja die ondertiteling he... toch eens kijken, want die moet je vast ook bovenaan kunnen zetten.
Door Kaela
eelke schreef:Ik las dat ze te laat zijn omdat ze tegenwind hebben :P wasdanou voor prutsvliegtuig ::) ;)
Een vrij duur prutsvliegtuig :P

Ik kon het verschil niet horen, maar de komende tijd gaan ze kennelijk met JSF's en F16's vliegen om het verschil in geluid(soverlast) te onderzoeken. Dus we mogen er even fijn van genieten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door