Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef:Er komt vandaag een pakje. Levertijd tussen 8.30 en 21.30.
En ik moet ook nog even naar de AH voor de middagdut en vanavond socializen bij schoonzus (of meneer gaat naar muziekjes kijken).
Bij mij komt ie tussen 14.00 en 16.00... misschien wel dezelfde bus? Heb een jurkje besteld :)

Pffff nog steeds brak hier hoor. Ben er wel klaar mee. Vanmiddag ook nog even naar de ikea. ::) als mn pakketje binnen is. Vannacht klokje rond geslapen, net in de tuin gerommeld en honden gekamd en geblazen. Heb de halve druif weggesnoeid. Beetje haat liefde verhouding mee, dus daarom maar de helft gedaan.
Door jasmijn
Vandaag een 2de brief van een incasso bureau gehad die mijn vakantie geld wil, voor iets waar ik al heel lang een betalingsregeling voor heb en al bijna afbetaald heb.

Eerste brief was met het oorspronkelijk bedrag, 2de brief met een iets lager bedrag maar nog steeds niet het bedrag wat werekelijk open staat.

Stelletje etterbakken met hun gezeik over als ik binnen zo veel tijd dat verkeerde bedrag niet betaal komt er meer bij, ga kijken of ik ze zo kan bellen ff zin om ze flink de huid vol te schelden met hun gekloot >:(
Door koekje
Hij was er op het gewone tijdstip; tegen 1 uur. Soms voel ik me een enorm stuk ongeduld...
Helaas is mn planing wel om zeep, want er ging een bepaald iemand heel vroeg de middagdut doen. Was ergens wel te verwachten, na een -zelfs voor mijn doen korte- spooknacht met veel stront en dan 's ochtends voor half 7 besluiten op te staan.

Ik vind je wel lef hebben, op zaterdag naar de ikea. Je weet dat ze tegenwoordig ook een webshop hebben hè?
Door eelke
koekje schreef:Hij was er op het gewone tijdstip; tegen 1 uur. Soms voel ik me een enorm stuk ongeduld...
Helaas is mn planing wel om zeep, want er ging een bepaald iemand heel vroeg de middagdut doen. Was ergens wel te verwachten, na een -zelfs voor mijn doen korte- spooknacht met veel stront en dan 's ochtends voor half 7 besluiten op te staan.

Ik vind je wel lef hebben, op zaterdag naar de ikea. Je weet dat ze tegenwoordig ook een webshop hebben hè?
Heb ik straks weer wat te klagen voor hier he ;)
Mot een digitale kookthermometer hebben, die hebben ze bijna nergens voor een leuke prijs. Beter meteen 2, want de vorige ging stuk tijdens het brouwen en dat komt nogal nauw. En misschien een nieuw tv kastje. En...en...en...

Niet t zelfde busje dus. Want hier is ie nog niet geweest >:(
Door eelke
Ik zag het postnl busje! Maar ipv linksaf te slaan naar mij ging ie rechtsaf >:(
Door kira
Mijn mooie Java kriel kuiken is overleden. Bah. De andere kuikens tippelen nog rond maar dat zijn geen java's. Vorig jaar overleed het Java kuiken zo maar opeens toen het denk een maand of vijf was en bijna een echte hen.
Door Lil
Ik ben het zooooo beu! Wil wandelen en niet met een mega dikke poot onder een cold pack zitten (met een deken om, want krijg de bubbels van dat bevroren ding).
Door doranto
Zal ik dan ook maar eens ff (héél ongebruikelijk voor mij) 'n keertje klagen?
Vanacht om 4 uur nog steeds klaar wakker :( . Pieker me suf. Mijn zoon gaat het huis uit. Pffff nooit geweten hoe moeilijk loslaten is... :'( Ben nogal een kloek en een control-freak ::)
Door smulpaap
Doranto schreef:Zal ik dan ook maar eens ff (héél ongebruikelijk voor mij) 'n keertje klagen?
Vanacht om 4 uur nog steeds klaar wakker :( . Pieker me suf. Mijn zoon gaat het huis uit. Pffff nooit geweten hoe moeilijk loslaten is... :'( Ben nogal een kloek en een control-freak ::)
Dat is wel herkenbaar ja .... Is het de eerste die het huis uit gaat ?
Door -Annemarie-
Gistermiddag een wijnwandeling, en ik was de BOB. :P
Het was wel heel leuk!

En dan even echt klagen: m'n voet doet weer net zo zeer als een paar weken geleden. >:(
Door -Annemarie-
Doranto schreef:Zal ik dan ook maar eens ff (héél ongebruikelijk voor mij) 'n keertje klagen?
Ohhh, herkenbaar. Lastig is dat hè! :bigarmhug:
Door dinky89
Pfff ben blij wanneer die klootviolen van het schildersbedrijf klaar zijn en weg.

Paar weken terug was ik toevallig thuis, ging er ineens hogedrukspuit vol op de ramen terwijl we kunsstof kozijnen hebben en ze daar dus niets bij te zoeken hadden (ze moesten gevel schilderen dat op eerste verdieping begint, ik woon begane grond). Gelukkig was ik thuis om gelijk het waterballet dat het opleverde bij de voordeur op te ruimen (want ook die hadden ze vol bespoten waardoor het water door de kier naar binnen kwam terwijl ze eerder al de deur geschilderd hadden). Gevolg was enorm smerige ramen en vervolgens waren ze paar weken nergens te zien dus toen heb ik de ramen maar gewassen (mij afvragend wanneer de gevel geschilderd zou worden).
Vorige week hadden ze de gevel geschilderd dus ik blij. Zijn ze de dag erna schijnbaar weer flink aan het spuiten geweest want mijn ramen zitten opnieuw onder de vreemde vieze strepen en door het ventilatierooster was nu ook water naar binnen gekomen dus bij thuiskomst uit het werk een enorm smerige vensterbank binnen >:(

Nou was ik vanmorgen thuis aan het werk. Hoor ik ineens gespuit bij het achterraam/raam slaapkamer. Zijn ze daar doodleuk gaan spuiten terwijl het raam open stond >:( Hoe moeilijk is het om even aan te bellen en te vragen of het raam dicht kan (of vooraf aan te kondigen wanneer ramen en roosters gesloten moeten worden zoals in de aankondigingsbrief werd vermeld >:( )
Door Fenixjuh
Oh dinky, wat rot!! Ik wil hier ook even klagen over de ramenwasser van de bovenbuurvrouw. Al enige discussies mee gehad, uiteindelijk (na elke keer de hond los in de tuin te laten ) tot de overeenstemming gekomen dat hij aanbelt als hij in de tuin moet zijn.
Vanmorgen uitgebreid gedouchd, badkamer grote beurt gegeven, afgedroogd en mijn handdoek op de grond gelegd, loop ik naakt naar de slaapkamer, staat die vent weer in de tuin. . Snel weggedoken, vriendje lastiggevallen op zijn werk, had gisteren echt de schuif erop gedaan. . Aangekleed en verhaal gaan halen, vent loopt gauw weg natuurlijk. .
Hij zei dat hij had aangebeld (best knap, want de badkamer ligt tegenover de voordeur en zelfs de hond heeft het niet gehoord) en er zat gewoon een schuif op, dus heeft hij die er maar afgehaald.
Ik was zo boos dat ik meteen een nieuw slot tegen de ramenwasser heb gekocht. .
Door pike
dinky89 schreef:Pfff ben blij wanneer die klootviolen van het schildersbedrijf klaar zijn en weg.

Paar weken terug was ik toevallig thuis, ging er ineens hogedrukspuit vol op de ramen terwijl we kunsstof kozijnen hebben en ze daar dus niets bij te zoeken hadden (ze moesten gevel schilderen dat op eerste verdieping begint, ik woon begane grond). Gelukkig was ik thuis om gelijk het waterballet dat het opleverde bij de voordeur op te ruimen (want ook die hadden ze vol bespoten waardoor het water door de kier naar binnen kwam terwijl ze eerder al de deur geschilderd hadden). Gevolg was enorm smerige ramen en vervolgens waren ze paar weken nergens te zien dus toen heb ik de ramen maar gewassen (mij afvragend wanneer de gevel geschilderd zou worden).
Vorige week hadden ze de gevel geschilderd dus ik blij. Zijn ze de dag erna schijnbaar weer flink aan het spuiten geweest want mijn ramen zitten opnieuw onder de vreemde vieze strepen en door het ventilatierooster was nu ook water naar binnen gekomen dus bij thuiskomst uit het werk een enorm smerige vensterbank binnen >:(

Nou was ik vanmorgen thuis aan het werk. Hoor ik ineens gespuit bij het achterraam/raam slaapkamer. Zijn ze daar doodleuk gaan spuiten terwijl het raam open stond >:( Hoe moeilijk is het om even aan te bellen en te vragen of het raam dicht kan (of vooraf aan te kondigen wanneer ramen en roosters gesloten moeten worden zoals in de aankondigingsbrief werd vermeld >:( )
Nou zeg. Ik had de slang erop gezet!
Door doranto
smulpaap schreef:Dat is wel herkenbaar ja .... Is het de eerste die het huis uit gaat ?
Nee, zijn zus ging hem voor. Hij is de laatste...
-Annemarie- schreef:
Ohhh, herkenbaar. Lastig is dat hè! :bigarmhug:
:-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door