Pfff ben blij wanneer die klootviolen van het schildersbedrijf klaar zijn en weg.
Paar weken terug was ik toevallig thuis, ging er ineens hogedrukspuit vol op de ramen terwijl we kunsstof kozijnen hebben en ze daar dus niets bij te zoeken hadden (ze moesten gevel schilderen dat op eerste verdieping begint, ik woon begane grond). Gelukkig was ik thuis om gelijk het waterballet dat het opleverde bij de voordeur op te ruimen (want ook die hadden ze vol bespoten waardoor het water door de kier naar binnen kwam terwijl ze eerder al de deur geschilderd hadden). Gevolg was enorm smerige ramen en vervolgens waren ze paar weken nergens te zien dus toen heb ik de ramen maar gewassen (mij afvragend wanneer de gevel geschilderd zou worden).
Vorige week hadden ze de gevel geschilderd dus ik blij. Zijn ze de dag erna schijnbaar weer flink aan het spuiten geweest want mijn ramen zitten opnieuw onder de vreemde vieze strepen en door het ventilatierooster was nu ook water naar binnen gekomen dus bij thuiskomst uit het werk een enorm smerige vensterbank binnen
Nou was ik vanmorgen thuis aan het werk. Hoor ik ineens gespuit bij het achterraam/raam slaapkamer. Zijn ze daar doodleuk gaan spuiten terwijl het raam open stond

Hoe moeilijk is het om even aan te bellen en te vragen of het raam dicht kan (of vooraf aan te kondigen wanneer ramen en roosters gesloten moeten worden zoals in de aankondigingsbrief werd vermeld

)