Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Wat leuk, een meisje!Dan ben ik toch nieuwsgierig waar jij dat leest![]()
Kim_S schreef:Dan ben ik toch nieuwsgierig waar jij dat leest![]()
Mocht het een meisje zijn; wij hebben nog dozen vol met meisjes-spul. Kleertjes, schoentjes, slaapzakjes, speelgoed, echt alles. Kinderwagenset en complete babykamer ook nog. De jongste dame is 3,5 dus het babyspul kan nu toch echt wel weg![]()
Dus als je nog op zoek bent Jasmijn, dan kom maar "shoppen" bij ons![]()
OT: ik ben moooeeeeeee![]()
Morgen weer veel te vroeg op...
Maar zaterdag en zondag gaan we weer heerlijk puppyknuffelen![]()
Dan maken we ook onze definitieve keus. We denken het al wel te weten, maar het is toch spannend
Anne in Duitsland schreef:Koekje probeert de "forceren door provoceren"-techniek uit: zeggen dat het 'dus een meisje' wordt, in de hoop dat Jasmijn dan 'nietes!' roept.
Kim_S schreef:Om je hoofdpijn nog wat te vergroten: als Jasmijn dus niet 'nietes!' roept, kunnen we ervan uitgaan dat het inderdaad een meisje wordt.![]()
Tis al laat zullen we maar zeggen
Anne in Duitsland schreef:Nee hoor. Koekje heeft gewoon heel goed onthouden wat Jasmijn eerder heeft geschreven....en ik ook
Koekje probeert de "forceren door provoceren"-techniek uit: zeggen dat het 'dus een meisje' wordt, in de hoop dat Jasmijn dan 'nietes!' roept.