Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Nou van ochtend mijn wondertje bewondert en ondekt wat het is, vriendlief had volkomen gelijk :biggrin2:
We hoeven geen naam te verzinnen vriendlief heeft gewoon gezorgd voor het geslacht waar we al een hele mooie naam voor hebben.

Daarna door naar de verloskundigen om te kijken of er iets mis was met mij, buiten een ligt verhoogd eiwit in de urinen helemaal oké.
Dus dat betekend dat ik gewoon migreren krijg van de zwangerschaps hormonen, jee dank je lijf ::)

Daarna door om nog veder lek geprikt te worden om te kijken hoe het veder met me gaat, weer een hele fijne zuster helpte echt als je zegt dat ze een keer echt flink mis hebben geprikt en je nu dus bang bent.
Ging dus helemaal fijn en ze was echt heel goed want ik voelden er bijna niks van.

Toen naar mijn schoonouders waar ik gedumpt ben voor de rest van de dag omdat vriendlief geen tijd had om me terug naar huis te brengen, waar ik gewoon een paar uur totaal in coma heb gelegen van puren uit putting van de spanning, ellendig voelen, het om half 6 wakker worden en het lek prikken.

Nu wachten tot vriendlief me weer op komt halen en dan gaan we op de terug weg langs de kermis voor een mega super suikerspin die ik dik verdient heb :biggrin2:
Door koekje
Wat leuk, een meisje! :)

Ik heb uitgebreid gewinkeld, onlijn. Kleren voor ons allemaal, doos pampers, beddengoed en dekbedden voor het nieuwe bedje en shampoo tegen de rozen voor meneer. Hij vond Neutral te chemisch en daarom maar Urtekram en Weleda gedaan, voor het luxepaard.
Door Kim_S
koekje schreef:Wat leuk, een meisje! :)
Dan ben ik toch nieuwsgierig waar jij dat leest :g:

Mocht het een meisje zijn; wij hebben nog dozen vol met meisjes-spul. Kleertjes, schoentjes, slaapzakjes, speelgoed, echt alles. Kinderwagenset en complete babykamer ook nog. De jongste dame is 3,5 dus het babyspul kan nu toch echt wel weg ::)
Dus als je nog op zoek bent Jasmijn, dan kom maar "shoppen" bij ons :biggrin2:

OT: ik ben moooeeeeeee :sleep3:
Morgen weer veel te vroeg op...
Maar zaterdag en zondag gaan we weer heerlijk puppyknuffelen :D
Dan maken we ook onze definitieve keus. We denken het al wel te weten, maar het is toch spannend ::)
Kim_S schreef:Dan ben ik toch nieuwsgierig waar jij dat leest :g:

Mocht het een meisje zijn; wij hebben nog dozen vol met meisjes-spul. Kleertjes, schoentjes, slaapzakjes, speelgoed, echt alles. Kinderwagenset en complete babykamer ook nog. De jongste dame is 3,5 dus het babyspul kan nu toch echt wel weg ::)
Dus als je nog op zoek bent Jasmijn, dan kom maar "shoppen" bij ons :biggrin2:

OT: ik ben moooeeeeeee :sleep3:
Morgen weer veel te vroeg op...
Maar zaterdag en zondag gaan we weer heerlijk puppyknuffelen :D
Dan maken we ook onze definitieve keus. We denken het al wel te weten, maar het is toch spannend ::)

Koekje probeert de "forceren door provoceren"-techniek uit: zeggen dat het 'dus een meisje' wordt, in de hoop dat Jasmijn dan 'nietes!' roept. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Koekje probeert de "forceren door provoceren"-techniek uit: zeggen dat het 'dus een meisje' wordt, in de hoop dat Jasmijn dan 'nietes!' roept. :biggrin2:
:doh:
Tis al laat zullen we maar zeggen ::)
Door pluk
Anne in Duitsland schreef:

Koekje probeert de "forceren door provoceren"-techniek uit: zeggen dat het 'dus een meisje' wordt, in de hoop dat Jasmijn dan 'nietes!' roept. :biggrin2:
Nee hoor. Koekje heeft gewoon heel goed onthouden wat Jasmijn eerder heeft geschreven....en ik ook ;)
Door jasmijn
Inderdaad koekje en pluk hebben het nog goed ondhouden :biggrin2:

Het is een MEISJE :daisy: :groupwave2:

Vriendlief zat niet helemaal op te letten dus die had het moment gemist dat de echo mevrouw zij dat het een meisje is ::) dus toen ik blij riep dat het een meisje was had hij echt zo iets "huh hoe weet je dat" ;D

Maar in zijn verdediging hij was heel moe en de echo mevrouw heeft een hele monotomen stem die erg rust gevenend is zullen we maar zeggen :biggrin2:

Maar Kim ik heb nog een helen hoop nodig dus dat shoppen bij jou zou wel uitkomen :biggrin2:
Jij van het spul af en ik niet meer hoeven zoeken, moeten we even kijken hoe we het hier krijgen.
Maar volgens mij reed jij heel het land door toch en aan gezien vriendlief door half het land rijd moet er wel iets te regelen zijn ;)

Veder moet ik vandaag het huis flink onder handen nemen wat echt super gaat worden want ik hem nog steeds helen ergen hoofdpijn en ben erg misselijk :-X
Maargoed zondag ben ik jarig dus dan wil ik alles wel aan kant hebben voor het bezoek, kwa eten doe ik het makkelijk en jat ik vriendliefs zijn winkel leeg met hapjes en gaan we bbqen dus mag iedreen zijn eigen eten maken :cool:
Door Radja
Aaaaaah leuk een meisje,gefeliciteerd! Je had inderdaad eerder al iets over jongensnamen geschreven,was moeilijk om een leuke,niet veel voorkomende naam te vinden ;)
Door Pauline
Ik heb gisteren met mijn pap 4 nieuwe broeken (2 spijkerbroeken en 2 lichte katoenen) gekocht en ben dolgelukkig dat we ineens geslaagd zijn..... Hij heeft een klein maatje en da's lastig kopen..., maar hier dus niet (en dan te bedenken dat hij vroeger net zulke dikke benen en billen had als ik..., dat wordt nog wat ooit voor mij....). Korter gemaakt terwijl wij aan de koffie/thee zaten, zalig!!! Van het najaar wil hij er weer heen voor winterbroeken, heerlijk dat je op je 84ste nog vooruit denkt! :-* Vandaag nog een paar nieuwe schoenen, naast die van drie weken geleden. Mam geeft mij goedkeurend vanaf waar ze nu is een schouderklopje... Pap was altijd lastig met nieuwe kleding kopen, maar ik doe net of hij een teckel is.... Niet zeuren, gewoon in de auto, hupsakee, passen en kopen! Geen vakantiegeld aan anderen besteden, maar aan jezelf.

Nadeel is dat ik terug moet..., ik heb zulke prachtige dingen voor mezelf gezien.... Maar als ik dat gisteren had gezegd waar hij bij was, had hij het voor me willen kopen en dat wil nu net niet. Lekker dingen voor zichzelf kopen, dat vind ik belangrijk. Voordeel is wel dat Eddie meegaat, die vind dat geen enkel punt. Kan die ook een paar nieuwe spijkerbroeken kopen.., die heeft geen kont meer in de broek tegenwoordig.... ::)
Door - pien -
Vandaag een prachtige open witte koets met witte paarden ervoor tegengekomen, met belletjes op hun tuig. Koetsier met hoge hoed op de bok.
En erin een bruid en een gom. De bruid in strapless jurk met een sluiertje...niks geen bolerootje erover ::) volgens mij gingen ze in draf van het ene naar het andere dorp, wat zal ze het koud gehad hebben want dan ben je wel een minuutje of 20 bezig :cold:
Door Kaio
Tja als je 1000den euro's betaald heb voor die jurk moet ie gezien worden :biggrin2:

Nouja misschien heb je het door de spanning al niet zo koud meer?

Hier eens gister gebeld waar ons "gartenhaus" bleef. Ze hadden eerst al gebeld dat ze ergens begin mei contact op zouden nemen. Nog steeds niet.
Dus: Euh het was toch geleverd? Eh nee! Oeps we gaan anvragen bellen morgen terug. Vandaag : euh we zijn het kwijt....we bellen maandag weer terug...
Tis niet een pakketje wat je heel makkelijk over het hoofd ziet ;D
Nou ja ga ervan uit dat het goed komt, maar dat het voor de zomer zal staan, denk dat ik die planning moet laten varen ::) Of ze moeten hem vinden
Door Kaela
Vandaag laatste dag van het project gehad. Het is super leuk en leerzaam geweest. Maar ondanks vakantie en lang weekend was het wel een enorme uitputtingsslag en ben ik zo gaar als een klontje. De komende tijd verwachten we weer wat normalere omstandigheden, dat lijkt me ook wel weer fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door