eelke schreef:Voorzichtig gefeliciteerd dan! Kom je naar hier in de buurt?Roosendaal!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Voorzichtig gefeliciteerd dan! Kom je naar hier in de buurt?Roosendaal!
cj schreef:Roosendaal!Hé dan woon je bij mijn nichtje in de buurt en zij werkt bij de Kruidvat in Roosendaal!
cj schreef:Mijn geluksmoment komt voort uit mijn klaagmoment. Lig in scheiding, niet fijn. Maar heb een huisje gekocht in West Brabant, zo maar weg uit de Zaanstreek na 30 jaar. Ik zag het huis, bezichtigd en gekocht. Precies wat ik zocht. Zet een link neer zodra alles rond is. Dus J en ik verhuizen naar West Brabant!Ik wens je ondanks alles toch weer geluk
Spannend, want begin nu echt helemaal opnieuw.
Saskia
cj schreef: Roosendaal!Dat is zeker in de buurt! Ik werk door heel Roosendaal, dus mocht je eens wat willen weten, ik ken t bijna beter dan mn eigen stad.
Pauline schreef:Volgende week woensdag wordt hij 84!! Ik vraag me af of ik dan zelf ook niet vergeetachtig zal zijn..... Verder doen we gewoon alleen maar leuke dingen, hij eet alleen nog maar wat hij lekker vindt (dat zegt hij ook zo) en gaan we binnenkort met zijn drietjes naar de zandsculpturen in Garderen en daarna lekker pannenkoeken eten.Lees dit nu pas...