Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
cj schreef:Roosendaal!
Hé dan woon je bij mijn nichtje in de buurt en zij werkt bij de Kruidvat in Roosendaal!

Ik wens je alle geluk lieve Sas en hoop dat jullie je draai snel weer vinden. :-* :-* :-*
Door hannabelgje
Fleur moet normaal niks van de heren siamezen hebben, maar vanmiddag heeft ze even heel enthousiast tikkertje gespeeld met Nori. Prachtig om te zien.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door smulpaap
cj schreef:Mijn geluksmoment komt voort uit mijn klaagmoment. Lig in scheiding, niet fijn. Maar heb een huisje gekocht in West Brabant, zo maar weg uit de Zaanstreek na 30 jaar. Ik zag het huis, bezichtigd en gekocht. Precies wat ik zocht. Zet een link neer zodra alles rond is. Dus J en ik verhuizen naar West Brabant!
Spannend, want begin nu echt helemaal opnieuw.
Saskia
Ik wens je ondanks alles toch weer geluk :-* Hopelijk kan je je draai weer vinden in Brabant
Door constance.blokzijl
2 geluksmomentjes vandaag;
1 bij de tandarts bleek dat hij nogmaals had overlegd met mijn paradontoloog en samen hebben ze besloten eerst nog een flapoperatie te doen bij mijn voortanden onder. Dus voorlopig hoeft het er nog niet uit ik was toch nog een beetje te jong vond mijn tandarts om daar over het hele stuk nu al een brug te krijgen. Dus nu hopen dat hiermee de ontstekingen verdwijnen

2; manlief vind het eten voor de honden mijn ding, hij ziet echt de voordelen van het barfen, en ziet ook dat Lola er veel mooier mee in de vacht zit, maar dat gedoe.... Kvv is toch makkelijker?
Nu heeft hij me vanmiddag geholpen met portioneren van kwartels, fazantpootjes en spiervlees voor Harry, en 3 rollen bevroren kvv in stukken gesneden (kan ik volgende week zijn gewicht weer mee aanvullen, want foei wat groeit die hond zeg! 17 kilo schoon aan de haak, en zaterdag 15 weken)
Door zurca
Pauline schreef:Volgende week woensdag wordt hij 84!! Ik vraag me af of ik dan zelf ook niet vergeetachtig zal zijn..... Verder doen we gewoon alleen maar leuke dingen, hij eet alleen nog maar wat hij lekker vindt (dat zegt hij ook zo) en gaan we binnenkort met zijn drietjes naar de zandsculpturen in Garderen en daarna lekker pannenkoeken eten.
Lees dit nu pas...
Ga dan als toetje een ijsje eten bij de Ijstijd, zit midden in het dorp.... :biggrin2:
Door joel
In het kader van het glas is half vol,
Qadir zijn Hubertus klauw-nagel vanmiddag moeten laten verwijderen, hij zat al een paar dagen los maar wilde niet zelf afvallen en werd nu toch te pijnlijk naar mijn idee....vraagt de DA of er wat vacht vanaf mag rondom de teen ivm verbinden , nou ben ik niet van hoe langer de vacht hoe beter en als t moet mag het ZEKER! Knipt ze eerst wat kleine plukjes om vervolgens ook RATS!!! een hele hap met een takje wat in de weg zat weg ....
Maar... Onze prins heeft nu geen last meer van zijn half losse nagel ;)
Door jasmijn
Mijn geluksmomentje voor de komende maanden, het is helemaal gezond, een meisje en ik hoef geen naam meer te verzinnen :D :biggrin2:

Dus nu heet ik de dames als in "schat de dames gaan een dutje doen of schat de dames hebben honger" :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door