Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

De hele dag druk geweest met van alles en nog wat; moeders die de auto voor de APK moest, en die ik dus bij de garage moest oppikken, auto die komt er dit jaar echt niet meer door de APK. Dus we moeten op zoek naar een andere voor haar; maar ze mag alleen automaat rijden, en niet zo'n heel groot budget. Dan nog mijn eigen dingetjes, zit ik nu lekker buiten voel ik me echt een hele slechte hondenmama.... Ik ben vergeten Harry eten te geven.... Dat heeft nu ook niet echt zin meer natuurlijk, chips.
Too schreef:
En nog steeds leuk?? :biggrin2:
Ik ben blij voor je!
Nou leuk is het nog niet, voornamelijk meekijken en luisteren en duimen draaien. Ik heb liever een stapel werk waar ik mee vooruit kan.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Vanmorgen lekker naar het bos geweest met Charlie, zoals elke dag. Maar zowaar heeft meneer vandaag echt meerdere malen zelf gezwommen zonder dat ik mee was het water in! Trots op mijn krullenbol.

Vanmiddag de boel beneden in de flat in orde gemaakt voor het vrijwilligersfeest vanavond. Straks weer op tijd naar beneden om de laatste drank en hapjes klaar te zetten en dan hopelijk een gezellige avond tegemoet.
Door Mowgli
Willkommen in Berlin :) Leuk dat jullie in Berlijn zijn. Wel ontzettend jammer dat precies vandaag het weer is omgeslagen en het flink kouder is geworden... IK wens jullie veel plezier, er is veel te doen en te zien. Een aanrader: komende zondag de Umzug (optocht) van Karneval der Kulturen der Welt, aanvang 12:30u. vanaf Hermannplatz in Neuköln: http://www.karneval-berlin.de/en/english.175.html
Door Kaela
Mowgli schreef:Willkommen in Berlin :) Leuk dat jullie in Berlijn zijn. Wel ontzettend jammer dat precies vandaag het weer is omgeslagen en het flink kouder is geworden... IK wens jullie veel plezier, er is veel te doen en te zien. Een aanrader: komende zondag de Umzug (optocht) van Karneval der Kulturen der Welt, aanvang 12:30u. vanaf Hermannplatz in Neuköln: http://www.karneval-berlin.de/en/english.175.html
Dank je voor de tip! In principe gaan we morgen naar het Tierpark. We zitten vlakbij de Zoo, maar daar ben ik al 2 keer geweest. Het tierpark ben ik 1 keer eerder geweest, maar net een groepje en we werden rondgeleid. Ik wil graag zelf nog een keer rondstruinen. Maar het is wel te hopen dat het een beetje droog wil blijven. Kouder is niet erg, we hebben warme kleren mee.

Gister al in de KaDeWe geweest en jurken van 1000 en meer euro bewonderd. Dat was erg leuk in onze bijzonder praktische toeristenkloffie ;D
Door Mowgli
Kaela schreef:Dank je voor de tip! In principe gaan we morgen naar het Tierpark. We zitten vlakbij de Zoo, maar daar ben ik al 2 keer geweest. Het tierpark ben ik 1 keer eerder geweest, maar net een groepje en we werden rondgeleid. Ik wil graag zelf nog een keer rondstruinen. Maar het is wel te hopen dat het een beetje droog wil blijven. Kouder is niet erg, we hebben warme kleren mee.
Dat is ook erg leuk :) De ervaring is dat we meestal nauwelijks tot geen regen krijgen als er regen is voorspeld, omdat er in Berlijn veel water is, wat dan de regenbuien tegenhoudt. Er is voornamelijk veel wind voorspeld, met krachtige windstoten (weerswaarschuwing).
Kaela schreef:Gister al in de KaDeWe geweest en jurken van 1000 en meer euro bewonderd. Dat was erg leuk in onze bijzonder praktische toeristenkloffie ;D
;D Ze zijn daar wel wat gewend in KaDeWe. Ben je ook nog op de delicatesse afdeling geweest?
Door Kaela
Mowgli schreef:Dat is ook erg leuk :) De ervaring is dat we meestal nauwelijks tot geen regen krijgen als er regen is voorspeld, omdat er in Berlijn veel water is, wat dan de regenbuien tegenhoudt. Er is voornamelijk veel wind voorspeld, met krachtige windstoten (weerswaarschuwing).

;D Ze zijn daar wel wat gewend in KaDeWe. Ben je ook nog op de delicatesse afdeling geweest?
Dat klinkt goed, ik hoop dat je gelijk hebt! Vandaag valt het niets tegen, ook al is het frisser.

Ja daar hebben we ook rondgekeken. Vandaag mega standaard toeristje gespeeld bij alle standaard plekken en we zijn nu helemaal gaar even aan het bijkomen. Genieten hoor!
Door Kim_S
Ik heb een overheerlijke groentemix gemaakt, al zeg ik het zelf :cool:

Nu maar hopen dat pupsel het wil eten straks ::)

Verder nog een pupjes-BARF-menu bedacht en uitgerekend, en een bestellijstje gemaakt.
DA gemaild of ze kunnen en willen titeren (zal mij benieuwen). En internet afgestruind op zoek naar puppytuigjes.

Maar ik ben verder helemaaaaal niet broeds :crazy2: :biggrin2: :D
Door -Annemarie-
Leuk, Berlijn! Wij zijn er drie jaar geleden geweest, alle toeristische dingen gedaan, genoten van de sfeer. Heerlijke stad. :)
Als je mooi weer hebt is de tv toren ook leuk om te doen. Geweldig uitzicht!

Eerste week op de nieuwe werkplek, kost altijd lekker veel energie. Maar ik krijg er ook energie van, dat is fijn! :)

Wond van Moyra geneest goed, ze mankt alleen nog steeds. Vandaag wel zo erg dat ik met Metacam begonnen ben. Meneer heeft haar het laatste stuk van de middagwandeling gedragen, en dat doet hij niet snel. Volgende week moeten de nietjes eruit, laat ik gelijk even naar de poot kijken. :-\
Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Ik heb een overheerlijke groentemix gemaakt, al zeg ik het zelf :cool:

Nu maar hopen dat pupsel het wil eten straks ::)

Verder nog een pupjes-BARF-menu bedacht en uitgerekend, en een bestellijstje gemaakt.
DA gemaild of ze kunnen en willen titeren (zal mij benieuwen). En internet afgestruind op zoek naar puppytuigjes.

Maar ik ben verder helemaaaaal niet broeds :crazy2: :biggrin2: :D

;D ;D ;D :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door