Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Werkdag 2 ook overleefd.En nog steeds leuk??![]()
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Too schreef:Nou leuk is het nog niet, voornamelijk meekijken en luisteren en duimen draaien. Ik heb liever een stapel werk waar ik mee vooruit kan.
En nog steeds leuk??![]()
Ik ben blij voor je!
Kaela schreef:Klein treinreisje gemaakt, wat helaas ook deels busreisje werd. Dus ik doe de groeten vanaf de kurfustendam! Hoi Mowgli!Haaaaaaai
Mowgli schreef:Willkommen in BerlinDank je voor de tip! In principe gaan we morgen naar het Tierpark. We zitten vlakbij de Zoo, maar daar ben ik al 2 keer geweest. Het tierpark ben ik 1 keer eerder geweest, maar net een groepje en we werden rondgeleid. Ik wil graag zelf nog een keer rondstruinen. Maar het is wel te hopen dat het een beetje droog wil blijven. Kouder is niet erg, we hebben warme kleren mee.Leuk dat jullie in Berlijn zijn. Wel ontzettend jammer dat precies vandaag het weer is omgeslagen en het flink kouder is geworden... IK wens jullie veel plezier, er is veel te doen en te zien. Een aanrader: komende zondag de Umzug (optocht) van Karneval der Kulturen der Welt, aanvang 12:30u. vanaf Hermannplatz in Neuköln: http://www.karneval-berlin.de/en/english.175.html
Kaela schreef:Dank je voor de tip! In principe gaan we morgen naar het Tierpark. We zitten vlakbij de Zoo, maar daar ben ik al 2 keer geweest. Het tierpark ben ik 1 keer eerder geweest, maar net een groepje en we werden rondgeleid. Ik wil graag zelf nog een keer rondstruinen. Maar het is wel te hopen dat het een beetje droog wil blijven. Kouder is niet erg, we hebben warme kleren mee.Dat is ook erg leuk
Kaela schreef:Gister al in de KaDeWe geweest en jurken van 1000 en meer euro bewonderd. Dat was erg leuk in onze bijzonder praktische toeristenkloffie
Mowgli schreef:Dat is ook erg leukDat klinkt goed, ik hoop dat je gelijk hebt! Vandaag valt het niets tegen, ook al is het frisser.De ervaring is dat we meestal nauwelijks tot geen regen krijgen als er regen is voorspeld, omdat er in Berlijn veel water is, wat dan de regenbuien tegenhoudt. Er is voornamelijk veel wind voorspeld, met krachtige windstoten (weerswaarschuwing).
Ze zijn daar wel wat gewend in KaDeWe. Ben je ook nog op de delicatesse afdeling geweest?
Kim_S schreef:Ik heb een overheerlijke groentemix gemaakt, al zeg ik het zelf![]()
Nu maar hopen dat pupsel het wil eten straks
Verder nog een pupjes-BARF-menu bedacht en uitgerekend, en een bestellijstje gemaakt.
DA gemaild of ze kunnen en willen titeren (zal mij benieuwen). En internet afgestruind op zoek naar puppytuigjes.
Maar ik ben verder helemaaaaal niet broeds![]()
![]()