eelke schreef:Het is nationale gebruik-je-hogedrukreiniger-dag. Jippie!
Ruilen met nationale spuitjepiepervelddooddag?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Het is nationale gebruik-je-hogedrukreiniger-dag. Jippie!
Angelique schreef:Joa klinkt ook niet zo best!
Ruilen met nationale spuitjepiepervelddooddag?
Kaio schreef:Is dat die modderige amoniak geurzooi?
Els&Flow schreef:2x op 1 dag een zwarte, viervoetige ransaap wassen. Vanmorgen dode vis op het strand, vanavond vossenstr*nt in de duinen..Ach je krijgt er zoooo veel voor terug![]()
Smeerlab.
-Saskia- schreef:Jammer genoeg niet.Ik ga er maar even van uit dat dit een typefoutje is.
Verder geen enkele ervaring mee, dus aan mij heb je in deze niets. Scusi. Ik Hope hoop (flauw grapje) dat het snel beter gaat.
frodo quin schreef:Jammer genoeg niet.Een zware depressie bij een driejarige. No kidding; wie diagnosticeert zoiets?
Edit: Geen typfoutje, maar was wel mis, ik moet toen bijna 4 jaar geweest zijn.
Hope schreef:Zo, nou, ik ben weer thuis. En er heeft een stagiaire best op zijn donder gehad.Zijn je schildklierwaardes wel eens onderzocht? Jouw klachten komen me bekend voor. Bij 30% van de burnouts is er sprake van schildklierafwijkingen ipv burnout.
Huisarts hoort mijn klachten en ineens ontstond er een soort circus. Afijn.
Na allerlei onderzoeken weet ik nu dat ik een hartritmestoring heb en een extreem trage hartslag van 36 per minuut.
Mijn lichaam houdt vocht vast (en ik was nog wel zo trots op die 1,5 kilo die ik was aangekomen)
Oorzaak: medicatie.
Nu plat op de bank. Rust rust rust.
En stoppen met de medicijnen. Dan die depressie maar zonder medicatie bevechten. Helaas is het niet anders.