Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
eelke schreef:Het is nationale gebruik-je-hogedrukreiniger-dag. Jippie! ::)

Ruilen met nationale spuitjepiepervelddooddag?
Door Pauline
Jeetje Marloes, wat een ongelofelijke pech heb je.... En dan is pech eigenlijk niet eens het goede woord..... Sterkte met alles en ik hoop dat je je depressie toch redelijk goed te boven gaat komen, zonder je al te slecht te voelen. :-*
Door jasmijn
Ik wil kippen >:(

Ging hier wonen om kippen te kunnen houden, word ik zwanger en zegt vriendlief " doen ze de kippen wel over een jaar of 2" >:(

Ja hee dat was niet de afspraak, ik wil allebei want dat was de afspraak >:(

Ik 2 jaar in een kut huis zitten wachten tot ik eindelijk een huis met een tuin en kippen zou krijgen en nu mag het niet meer van meneer :'(

Ik geloof dat hij ook maar eens wat dingen niet meer gaat mogen :knuppel2:
Door Els&Flow
2x op 1 dag een zwarte, viervoetige ransaap wassen. Vanmorgen dode vis op het strand, vanavond vossenstr*nt in de duinen.. ::) :-X Smeerlab.
Door Angelique
Kaio schreef:Is dat die modderige amoniak geurzooi?

Het leek op een kruising tussen maggi en aangebrande koffiebonen.
Door jasmijn
Els&Flow schreef:2x op 1 dag een zwarte, viervoetige ransaap wassen. Vanmorgen dode vis op het strand, vanavond vossenstr*nt in de duinen.. ::) :-X Smeerlab.
Ach je krijgt er zoooo veel voor terug ;D ;D ;D ;D

Zo blij met mijn smetvrees hondje :cool: ( hoewel ik de varken acties wel mis, was altijd zo leuk om te zien hoe ze kon genieten :) )
Door frodo quin
-Saskia- schreef::biggrin2: Ik ga er maar even van uit dat dit een typefoutje is.

Verder geen enkele ervaring mee, dus aan mij heb je in deze niets. Scusi. Ik Hope hoop (flauw grapje) dat het snel beter gaat.
Jammer genoeg niet.

Edit: Geen typfoutje, maar was wel mis, ik moet toen bijna 4 jaar geweest zijn.
Door -Saskia-
frodo quin schreef:Jammer genoeg niet.

Edit: Geen typfoutje, maar was wel mis, ik moet toen bijna 4 jaar geweest zijn.
Een zware depressie bij een driejarige. No kidding; wie diagnosticeert zoiets? :o
Door frodo quin
Psychiaters :) Ik weet van die eerste keer zelf niets meer, maar blijkbaar was ik compleet apathisch, reageerde dus totaal niet meer op mijn omgeving, at niet,... en zat de hele tijd heen en weer te wiegen. Als ik wel eens een reactie vertoonde was ik uit het niets heel agressief. De problemen met depressies, angststoornissen en zelfbeeld zijn nog niet verdwenen (gaat niet altijd even slecht hoor :) ), maar dat compleet apathische is gelukkig nadien niet meer voorgekomen. Ik vermoed dat dat gedrag te maken had met mijn leeftijd.
Door eelke
Joh! Weet je nog hoe ze dan kwamen bij depressief? Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Ik zou dan eerder denken dat je de stempel 'autistisch' krijgt. Zeker als het over wat jaren terug gaat.
Door MargaS
Hope schreef:Zo, nou, ik ben weer thuis. En er heeft een stagiaire best op zijn donder gehad.

Huisarts hoort mijn klachten en ineens ontstond er een soort circus. Afijn.
Na allerlei onderzoeken weet ik nu dat ik een hartritmestoring heb en een extreem trage hartslag van 36 per minuut.
Mijn lichaam houdt vocht vast (en ik was nog wel zo trots op die 1,5 kilo die ik was aangekomen >:( )
Oorzaak: medicatie.

Nu plat op de bank. Rust rust rust.
En stoppen met de medicijnen. Dan die depressie maar zonder medicatie bevechten. Helaas is het niet anders.
Zijn je schildklierwaardes wel eens onderzocht? Jouw klachten komen me bekend voor. Bij 30% van de burnouts is er sprake van schildklierafwijkingen ipv burnout.
Door frodo quin
Neen, ik kan me helemaal niets meer van die maanden herinneren. Ik heb door mijn leven heen wel op en af bij psychologen en psychiaters gepasseerd. Over velen niet te spreken trouwens, maar er is nooit iets van autisme uitgekomen. Zelf vind ik dat ik er wel wat trekken van heb, maar ik pas blijkbaar toch niet in één van die aandoeningen. De combinatie van de depressies, laag zelfbeeld en vooral angst zorgen blijkbaar voor een aantal symptomen (zoals veel behoefte voor controle, perfectionistisch,...) die kunnen doen denken aan autisme . Als volwassene heb je eigenlijk ook de symptomen die ik in mijn vorige post omschreef, maar gewoon niet zo extreem. Ik was dan wel oud voor mijn leeftijd, maar wel nog een jong kind en dat type emoties zijn nooit makkelijk om mee om te gaan, maar voor zo'n jong kind waarschijnlijk gewoon niet mogelijk, met als gevolg dat je compleet dichtklapt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door